دانلود پروژه ScriptableObject Database v1.5 برای یونیتی
Asset Store - ScriptableObject Database
پروژه ScriptableObject Database برای یونیتی
پروژه ScriptableObject Database برای یونیتی : این پروژه به شما کمک میکند تا به راحتی پایگاه داده برای ScriptableObjects تنها در چند ثانیه ایجاد کنید ، برای راحتی، داده های ScriptableObject خود را در فایل های پایگاه داده سازماندهی کنید ، بدون نیاز به کدنویسی، فقط از Database Type Creator برای راه اندازی سریع و آسان پایگاه داده برای هر نوع ScriptableObject استفاده کنید ، این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز آماده کردهایم ، با سافت ساز همراه باشید.
عنوان : Asset Store – ScriptableObject Database
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – ScriptableObject Database
Easily create database for ScriptableObjects in only a few seconds. Organize your ScriptableObject data into database files for convenience. No coding required just use the Database Type Creator to quickly and easily set up a database for any ScriptableObject type. Use custom inspectors and property drawers? No problem, the Data displayed uses Unitys built in inspector and automatically uses any custom Inspectors and drawers you have set up for the data.
Object Database Editor Window Features
-Switch between different Database Types
-Enable/Disable different Types when many different Database Types clutter your view.
-Select, Create, and Delete Databases and ScriptableObjects
-Create any Sub classes of a ScriptableObjects Type with 2 button clicks.
-Rearrange the order of assets in the list.
-View and modify any Serializable data the ScriptableObjects contain right in the editor window.
-Support for all custom inspectors and property drawers by default
-Drag and drop compatible Objects into the asset list for quickly adding an existing Object
-Import external objects into the database as a Copy, or keep the data external and store a reference
-Duplicate Objects and add them to the database
Database Type Creator Features
-Select where in the dependency chain to create a Database. The database will then be able to hold, and create all Types that inherit from that base type, ignoring abstract types.
-Name the database type for use in file and class naming. e.g. ‘ItemAssetDatabase’
-Select locations for your Runtime, and Editor scripts that are created
-Once new Database Type is created, the Asset Database Editor Window will pick it up immediately
حجم کل : 0.99 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید