بیت گراف
Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه Simple Traffic System v1.0.4 برای یونیتی

Asset Store - Simple Traffic System

دانلود پروژه Simple Traffic System برای یونیتی

Simple Traffic System برای یونیتی

 

پروژه Simple Traffic System برای یونیتی : این پروژه امکان ایجاد سریع مسیرهای مبتنی بر ایستگاه های بین راهی را فراهم می کند که می توانند به صورت مدولار به هم متصل شوند و در صحنه های شما مسیرهای ترافیکی را در جاده ها ایجاد کنند ، کار این پروژه با منطق ترافیک هوش مصنوعی توسط یک کنترل کننده ترافیک هوش مصنوعی انجام می شود که اتومبیل های ترافیکی AI در آن ثبت می شوند ، با سافت ساز همراه باشید .

گراویتی

عنوان : Asset Store – Simple Traffic System

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – Simple Traffic System

Simple Traffic System allows for quick creation of waypoint based routes that can be interconnected in a modular way to create traffic routes on roads in your scenes. The primary logic is highly optimized using the new C# Job System and Burst Compiler for multi-threading.

AI traffic logic is handled by a single AI Traffic Controller that AI Traffic Cars register to. This is a data oriented logic structure and allows the AI logic to run in parallel jobs spread across all available cores to reduce cpu usage on the main thread.

 Key Features

– No DLLs: Full source provided!

– Modular: create, connect, and edit waypoint routes for AI cars to follow.

– Waypoint Based: each waypoint can set speed limit, call stop driving, be a junction to new route point(s), or trigger custom events via Unity inspector.

– Traffic Lights: control when AI cars can exit waypoint routes.

– Yield Triggers: control when AI cars can proceed to next waypoint at intersections with traffic lights.

– Traffic Stops: control when AI cars can exit waypoint routes.

– Pooling System: disables cars far away from the player, and spawn cars around the player; allows scaling up scene size without using more cars.

– Unity Physics Components: AI cars use Rigidbody and Wheel Colliders.

– Vehicle Types: define which cars can spawn/merge onto which routes.

– Volume Sensors: more accurate detection compared to raycasts; uses layer mask to determine which objects should be detected.

حجم کل : 28 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا