دانلود پروژه Stylized Grass Shader v1.4.2 برای یونیتی
Asset Store - Stylized Grass Shader
پروژه Stylized Grass Shader برای یونیتی
پروژه Stylized Grass Shader برای یونیتی : این پروژه یک یک شیدر متمرکز بر ارائه چمن بصری و لمسی خیره کننده برای Pipeline رندر است، با سافت ساز همراه باشید.
ویژگی های این پکیج :
- انیمیشن های باد از تغییرات پویا سرعت و جهت پشتیبانی میکند
- ترکیب رنگ با سطح زمین
- تنوع رنگ در هر شی و هر رأس، تکرار بصری را از بین می برد
- رندر شفاف نور خورشید
- تصحیح پرسپکتیو، برای پوشش مطلوب هنگام مشاهده از بالا به پایین
- محو شدن دوربین نزدیک و دور
- و..
عنوان : Asset Store – Stylized Grass Shader
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – Stylized Grass Shader
Built on the Universal Render Pipeline’s shader library and rendering API, so exclusively works in URP-based projects.
Description
Key features
• Lush wind animations, supports dynamic speed/direction changes (through a Wind Zone)
• Easy to use interaction system. Bending and flattening through trails, meshes, lines or particle effects.
• Color blending with terrain surface (supports tiled setups and mesh terrains)
• Per object and per vertex color variation, breaks up visual repetition
• Sun light translucency rendering
• Perspective correction, for optimal coverage when viewed from top-down
• Angle fading, fades out faces not oriented to camera
• Near/far camera fading
Technical
• SRP Batching compatible
• Physically-based or simple shading mode (similar to the Lit and Simple Lit shaders)
• Bending functionality does not use a 2nd camera! Best in class performance! (No overhead for additional culling and batching)
• Expertly crafted hand-written shader, for optimal efficiency.
Technical details
Full compatibilty details are outlined here.
Grass is composed out of regular individual meshes, unlike a geometry shader.
Performance will mainly depend on the method used for rendering (see documentation)
All content is authored for the linear color space.
Hybrid Renderer v2 compatibilty has been tested in Unity’s sample project (v1.0.0-pre5).
Color map baking is typically limited to 4x4km landscapes (quality wise!).
LOD crossfading can induce flickering for the object’s cast shadows, due to a design restriction in URP
Grass bending takes effect on any grass below the bending object, as such it can’t be made to work on multiple height levels
Grass bending is projected in a planar fashion, and won’t work on spherical worlds.
حجم کل : 18 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید