بیت گراف
Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه Ultimate LOD System MT v3.1.1 برای یونیتی

Asset Store - Ultimate LOD System MT

دانلود پروژه Ultimate LOD System MT برای یونیتی

Ultimate LOD System MT برای یونیتی

 

پروژه Ultimate LOD System MT برای یونیتی : این پروژه یک راه حل کامل بهینه سازی LOD برای پروژه شما است ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، با استفاده از Ultimate LOD System می توانید به سرعت LOD برای مش های خود ایجاد کنید و سیستم Ultimate LOD همچنان آن مش ها را در صحنه شما مدیریت خواهد کرد ، زیرا مش ها را با کیفیت پایین تری جایگزین می کند ، با سافت ساز همراه باشید .

ویژگی های این پروژه :

  • استفاده از آن بسیار آسان و سریع است
  • UV ، تکسچر ، متریال یا مش اصلی را اصلاح نمی کند
  • به صحنه خود اجازه دهید تعداد زیادی مش را همزمان نشان دهد
  • کاملاً سبک ، HDRP ، URP و خط رندر ساخته شده سازگار است
  • از همه متریال ، شیدر ها ، UV ها یا مش ها پشتیبانی می کند
  • از مش های مختلف با متریال مختلف پشتیبانی می کند
  • تمام مراحل ایجاد LOD را از طریق ویرایشگر انجام دهید
  • و..
گراویتی

عنوان : Asset Store – Ultimate LOD System MT

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – Ultimate LOD System MT

Ultimate LOD System is a complete LOD based optimization solution for your project! With the Ultimate LOD System you can QUICKLY create LODs for your meshes and the Ultimate LOD System will still manage those meshes in your scene, replacing the meshes with others of lesser quality, as the camera that currently renders them moves away. Watch the videos to see the system working. If you don’t have LOD versions of your meshes, don’t worry, the Ultimate LOD System can generate them for you. The Ultimate LOD System works with both Static Meshes (Mesh Renderers) and Animated Meshes (Skinned Mesh Renderers).

Tool features

* Very easy and fast to use. The Ultimate LOD System processes and generates LODs from your meshes quickly, even if they are huge meshes with very high amounts of vertices.
* Does not modify original UVs, Textures, Materials or Meshes
* Completely non-destructive workflow
* Forget the need to create dozens or thousands of GameObjects in your scene, one for each LOD! The Ultimate LOD System will not create any additional GameObject in your scene!
* Allow your scene to display a huge number of meshes at the same time, reducing the amount vertices of distant mesh.
* Fully compatible with Lightweight, HDRP, URP and the Built In Render Pipeline!
* After generating LODs, animations remain intact in Skinned Mesh Renderers.
* Supports both static meshes (Mesh Renderers) and animated meshes (Skinned Mesh Renderers)
* Supports all Materials, Shaders, UVs or Meshes
* Supports meshes with various materials
* Supports creating LODs at runtime with the C# API! The processing and generation times for LODs may vary according to the hardware and complexity of the meshes.
* Do the entire process of creating the LODs through the editor
* You can also generate simplified versions of your meshes and save them to your project files, easily!
* If you don’t have LODs for your models, the Ultimate LOD System can generate them for you, according to your preferences!
* If you have meshes that already have their LOD versions, you can supply them to the “Ultimate LOD System” so that they are rendered according to the distance from the camera
* No need to change the structure of GameObjects!
* Earn additional performance! The Ultimate LOD System can even help your game to reduce Batches, Draw Calls, Set Pass Calls and etc!
* Great documentation
* The original, source assets will never be modified or touched
* Extremely easy to use and easy to learn. Start generating your LODs in up to 5 minutes!
* Take advantage of a complete API for debugging and controlling your LODs!
* Complete debugging system for generated and controlled LODs
* The Ultimate LOD System has a C# API so you can choose when or not the system can work. For example, when a player looks at the horizon, through a zoomed aim, you can disable the LOD system so that only the original meshes are displayed, and when the player stops looking at the aim, you can use the API C# to turn the system back on, and display the LODs again. Of course, the LOD system is always on by default!

حجم کل : 148 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا