دانلود پروژه uTire v1.3.7 برای یونیتی
Asset Store - uTire Dynamic Tire Deformation
uTire برای یونیتی
پروژه uTire برای یونیتی : این پروژه یک راه حل تغییر شکل لاستیک است که به گونه ای طراحی شده است که سریع , متقاعد کننده به نظر برسد و تا حد امکان با دو نوع شیدر خارج از جعبه استفاده شود رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، اگر وسیله نقلیه ای دارید که دارای چرخ است و می خواهید کمی واقع گرایی اضافی را بدون هیچ هزینه عملکردی در کوتاه ترین زمان اضافه کنید این پروژه کار شما رو سریعا انجام می دهد ، با سافت ساز همراه باشید .
عنوان : Asset Store – uTire Dynamic Tire Deformation
فرمت : unitypackage
کاتالوگ : ندارد
موضوع : پروژه یونیتی
شرکت سازنده : Unity Asset
Asset Store – uTire Dynamic Tire Deformation
uTire is a tire deformation solution designed to be fast, convincing-looking and as easy to use as possible with two set shader variants out of the box.
Standard is extremely lightweight, it almost acts like a blendshape, but it takes into account the base tire pressure, speed, angle and compression as well. It works really well on mostly flat terrain, and can handle hundreds of cars easily, but fails miserably on steep terrain.
3D World Collisions variant is considerably heavier, however, it can conform to almost any collider using raycasts(which are fully customizable to fit your performance budget). Suitable for any situation.
If you have any vehicle with a wheel and want to add a bit of extra realism at virtually no performance cost in no time, look no further.
Features
-3D world collisions
-HDRP, URP, Legacy Rendering support. Older LWRP(or HDRP for that matter) versions available upon request(to avoid bloating the project)
-Integration with EVP, RCC, NWH, NWH2 and WheelController3D(but you don’t need any of these to use uTire)
-Mobile Ready(Tessellation is supported but it’s optional)
-Easy to set up(really, it only takes a few minutes)
-Easy to integrate into any project
-Works at runtime and at design time
-Can change the wheelCollider’s size as well, not just the visual appearance
-Custom editors for everything
-Everything is in a custom namespace, with commented public functions and scripting examples for common scenarios(like creating\removing a vehicle at runtime, or changing the tire pressure either globally or on a per wheel basis)
-Performs extremely well, both the shader and the manager
-There are multiple shader variations(PBR, PBR with tessellation, simple(diffuse with vertex deformation), instancing is supported as well)
-2 rim and 2 tire meshes with 6 tread patterns
-Suitable for both realistic and stylized styles
حجم کل : 182 مگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید