بیت گراف
Unity Assetپروژه های آمادهشرکت سازنده پروژهیونیتی

دانلود پروژه Voxel Play v6.5.1 برای یونیتی

Asset Store - Voxel Play

دانلود پروژه Voxel Play برای یونیتی

پروژه Voxel Play برای یونیتی

 

پروژه Voxel Play برای یونیتی : این پروژه یک محیط سریع و رویه ای مبتنی بر مکعب ها و مجموعه ای از ابزارها برای سرعت بخشیدن به پیشرفت بازی شما است ، آخرین نسخه این پروژه رو از سایت Unity Asset برای کابران سافت ساز حاضر کرده ایم ، این پروژه با استفاده از کدهای بسیار بهینه ، از جمله شیدر های هندسی ، پردازنده GPU ، محاسبه بافر و آرایه های تکسچر ، برای تولید دنیاهای بی نهایت و زیبا ، غنی و گسترده ای که از طرق مختلف قابل تنظیم و گسترش هستند ، با سافت ساز همراه باشید .

این پکیج شامل :

  • سیستم استخر قابل تنظیم
  • مه یکپارچه با ترکیب آسمان
  •  پشتیبانی چند لایه
  • تولید خودکار NavMesh
  •  پشتیبانی از شیدر های استاندارد
  •  پشتیبانی از سیستم استاندارد برخورد
  •  قابلیت رندر Ineditor
  • سیستم روشنایی Highperformance
  • سیستم پرتوی سریع
  •  انواع پوشش گیاهی با رنگ ، شفاف ، بریده ، تکسچر  سفارشی
  • تکسچر های متحرک
  • سازگار با VR
  • و..
گراویتی

عنوان : Asset Store – Koreographer

فرمت : unitypackage

کاتالوگ : ندارد

موضوع : پروژه یونیتی

شرکت سازنده : Unity Asset

Asset Store – Koreographer

Voxel Play is a procedural, fast environment based on cubes plus a collection of tools to speed up your game development. It leverages highly optimized code, including geometry shaders, GPU instancing, compute buffers and texture arrays, to generate beautiful, rich, vast infinite worlds which can be customized and extended in many ways.

Playable demos: Windows | Mac

Voxel Play provides an integrated solution for sky, terrain, water, vegetation, physics, world interaction, UI, inventory and more.

*** Current Features ***

The goal for Voxel Play is to provide an easy to use but powerful and extensible rule-based voxel engine that fills the open spaces of your world while it allows you to edit any number of areas.

Template based
– Voxel Play works with Scriptable Objects to create world, biomes, voxels and model definitions. Each definition is a set of generation rules plus textures and sounds: a world is composed of several biomes which model the type and shape of terrain as well as the vegetation (bushes, trees, …).

– Define any number of worlds, biomes, models and voxels within the Unity Editor and model your world in interactive mode at runtime using the same interface (anything you modify gets saved).

– Activate the Constructor: a special area where you can define custom, reusable models (like trees or buildings) and stamp them massively according to biome rules.

حجم کل : 45 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا