mayaSubstance PainterUdemyآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش بیکینگ تکسچر ها در Autodesk Maya

Udemy – Autodesk Maya || Textures Baking

آموزش بیکینگ تکسچر ها در Autodesk Maya

آموزش بیکینگ تکسچر ها در Autodesk Maya

 

آموزش بیکینگ تکسچر ها در Autodesk Maya : در این دوره از Animatics Studio ، با نحوه ساخت مدل های سه بعدی low poly با تکسچرهای با جزییات بالا برای بازی های سه بعدی در مایا آشنا خواهید شد.این دوره مهارت های مدلینگ بازی،آنرپینگ سه بعدی، مهارت های بیکینگ تکسچر و … را پوشش میدهد.

این دوره مفاهیم اساسی ،فرآیند و ابزارهایی جهت ساخت دارایی های بازی سه بعدی با برنامه مایا و سابستنس پینتر را یاد میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • مدلینگ بازی سه بعدی Low Poly از ابتدا
  • آنریپنگ یووی مدل
  • ساخت مدل high poly از مدل low poly
  • بیکینگ تکسچرها در Substance painter برای دستیابی به تصاویر با کیفیت بالا
  • استفاده از ابزارها/تکنیک ها برای سریعتر و راحت تر کردن مدلینگ و تکسچرینگ سه بعدی

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Autodesk Maya || Textures Baking

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 37 دقیقه

تعداد فایل های تصویری : 5

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Animatics Studio

نرم افزار : Maya –  Substance painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Autodesk Maya || Textures Baking

Learn the basic concepts, process and tools that you will need to create 3D game assets with popular applications Maya and Substance Painter.
Autodesk Maya and Substance Painter are mostly used applications for games assets modelling by game designers all over the world. However, you can use other applications but process will be same. You will have deep understanding how to model game assets.

This course includes over 5 lectures and 1 hour of content, suited to anyone. If your interests lie in Game assets design, 3D modelling or texturing, then this course is for you.

Starting with understanding the concept then you will move to 3D low poly modeling with easy tools and commands in Maya. After creating model, you will learn how to optimize and cleanup model for games. Then you go through unwrapping UVs. You will go through each aspect of texturing in detail, then you will bake high detailed model to low poly model, to create details in model. By shading technique, you will bring asset design from basic to advanced professional looking.

At the end of the course, you will be able to create low poly high detailed game models by using Maya and Substance Painter tools.

حجم کل : 0.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا