مدلسازی و تکسچرینگ چاقو در 3Ds Max 2017 و Substance Painter 2
Blade Tutorial – 3Ds Max 2017 & Substance Painter 2
مدلسازی و تکسچرینگ چاقو
در این آموزش ” مدلسازی و تکسچرینگ چاقو ” از شرکت Gumroad مربی دوره Tim Bergholz ، به مدل سازی و ساخت تکسچر یک بازی چاقوی اول شخص می پردازد. در بخش اول این آموزش مدلسازی لوپولی و های پولی چاقو می توان با استفاده از اکشن های پیشرفته ، مادیفایر و ابزارها به ایجاد kukri کمک کند. بعد از فرآیند مدل سازی ما مستقیماً به ادیتور UVW رجوع و تمرکزمون رو روی بهینه سازی UV-Layout برای دریافت حداکثر تکسچر خواهیم کرد.
در Substance Painter 2 ما به بیک نقشه های نرمال و نیز دیگر نقشه های پشتیبانی مهم خواهیم پرداخت. سپس به تکسچرینگ فوق العاده واقعی چاقو ، نحوه ایجاد متریال های لایه ایی پایه ، چگونگی استفاده از نقشه های تولیده شده ، ایجاد و تولید فرسایش و پارگی به تصویر برای اینکه ظاهر واقعی داشته باشد ، از جمله مواردی است که در نرم افزار سابستنس دیزاینر کار خواهیم کرد.با سافت ساز همراه باشید . شماره 2 تکسچرینگ چاقو در سابستنس پینتر Substance Painter 2 مشاهده فرمایید.
پیشنمایش دوره مدلسازی و تکسچرینگ چاقو :
عنوان دوره : Blade Tutorial – 3Ds Max 2017 & Substance Painter 2
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 2
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Tim Bergholz
نرم افزار : 3Ds Max 2017 , Substance Painter 2
زیرنویس : ندارد
Blade Tutorial – 3Ds Max 2017 & Substance Painter 2
Follow along for free in this compact ~3 hour long tutorial as we model and texture a game ready first person kukri knife. Every step is documented without any fast forwarding. At the end of the free part you have the option to learn even more with the optional 2 hour long extended edition, available here on Gumroad, in which we go over 10 more triple A quality PBR textures.
The modeling part covers the scene setup followed by the low and high-poly modeling in which we make use of advanced actions, modifiers and tools to help us create our kukri. After the modeling process we will jump straight into the UVW Editor and focus on the importance of an optimized UV-Layout to get the maximum out of our texture.
In the Substance Painter 2 part we will then bake our normal map as well as other important support maps. Right after that you will learn how to create an ultra realistic texture for our kukri. Learn how to create our base layer materials and how to use procedural textures, masks and generators to form up the wear and tear on our kukri resulting in a photo realistic appearance.
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?