آموزش مدلینگ کاراکتر انیمه در بلندر Blender
Udemy – Blender Anime Character Modeling Course
آموزش مدلینگ کاراکتر انیمه در بلندر Blender
آموزش مدلینگ کاراکتر انیمه در بلندر Blender : در این دوره از هنرمند Shion Mgr ، با نحوه استفاده از نرم افزار بلندر و کریتا برای خلق یک کاراکتر انیمه آشنا خواهید شد. این دوره نحوه استفاده از ابزارهای بلندر برای خلق کاراکتر انیمه،بلاکینگ بیس مش با اشکال ساده ، ترکیب مش ها،مدلینگ سر از مکعب، مدلینگ لباس و لوازم جانبی، مدلینگ مو با منحنی ، یووی مپینگ ،تکسچریگ با بلندر و کریتا و تنظیم متریال و نورپردازی را نشان می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- مدلینگ در بلندر
- بلاکینگ بیس مش
- مدلینگ سر از یک مکعب
- ترکیب همه مش ها با هم برای بدست آوردن بیس مش
- اصلاح بیس مش برای دریافت توپولوژی تمیز
- مدلینگ لباس و لوازم جانبی
- مدلینگ مو از Curve
- اصول یووی آنرپینگ
- تکسچرینگ
- ایجاد یک تنظیم شیدر انیمه
عنوان دوره : Udemy – Blender Anime Character Modeling Course
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5.22 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 16
سال آموزش : 2023
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Shion Mgr
نرم افزار : Blender
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Blender Anime Character Modeling Course
What you’ll learn
Blender Modeling
Blocking Out the Base Mesh
Modeling Head from a Cube
Combine all meshes Together to get the Base Model
Refine the Base mesh to Get the clean Topology
Modeling A Costumes & Accessories
Hair Modeling From Curve
Basic UV Unwrapping ( Base Mesh )
Texturing
Welcome to this Character Modeling Course. I’m Shion and in this course, I’ll teach you how to Model your own anime character using the free software Blender & Krita.
Disclaimer: This course also contains a Timelapse ( mainly for those repeating process ) to save video time. I can not provide the design and the files because of the copyright but I do hope you are ready with your own design or get one from the internet for a practical purpose.
In this course:
I’ll start by showing the Blender Tools that I use. Then we will learn how to set up your Reference image.
Blocking out the base mesh with simple shapes
Combine the block-out meshes together to get the base mesh
Modeling the Head from a Cube ( we will cover the basic shape in block out part )
Combine the head with the base mesh and refine the Mesh to get a clean topology
Modeling the Costume and accessories (Neckchain)
Modeling hair with Curve
Basic UV Mapping ( Only the Base Mesh )
Texturing using Blender and Krita
Material Set Up & Lighting
حجم کل : 5.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید