آموزش ایجاد Nintendo GameBoy در Blender و Substance Painter
Blender Market – Creating a Nintendo GameBoy in Blender and Substance Painter
ایجاد Nintendo GameBoy در Blender و Substance Painter
آموزش ایجاد Nintendo GameBoy در Blender و Substance Painter : در این دوره از هنرمند Aniket Rawat ، فرآیند ایجاد یک Nintendo GameBoy با استفاده از بلندر و سابستنس پینتر در 5 ساعت را نشان می دهد. این دوره به همراه فایلهای تمرینی از جمله مدل ها،فایلهای سابستنس پینتر،تکسچر ها ،آلفاها و … می باشد.
این دوره پایپ لاین کامل ایجاد یک وسایل واقعی با کیفیت بالا را از مدل سازی در بلندر،تکسچرینگ در Substance Painter ، نورپردازی و رندرینگ یک پورتفولیو در بلندر را نشان می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- مهارت های مدلینگ و تکسچرینگ سه بعدی
- ایجاد آثار با کیفیت
- مدلینگ در بلندر
- تکنیک های مختلف مدل سازی در بلندر
- کار با مادیفایر های مختلف
- یووی کردن مدل
- فرآیند تکسچرینگ در سابستنس پینتر
- بیک مپ های مش
- ایجاد متریال های واقعی و ویژگی هایی چون اسمارت ماسک ها،ژنراتور ها و اسمارت متریال ها
- رندرینگ مدل ها در بلندر
- تنظیم دوربین و نوپردازی صحنه ها و ویرایش در فتوشاپ
عنوان دوره : Blender Market – Creating a Nintendo GameBoy in Blender and Substance Painter
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : –
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Aniket Rawat
نرم افزار : Blender – Substance Painter
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Blender Market – Creating a Nintendo GameBoy in Blender and Substance Painter
This course will help you improve your 3D prop modelling and texturing skills massively as we go through each step together and learn many different techniques. After finishing the course, you would easily be able to create the renders shown in the trailer and create high quality props of your own.
This course has over 5+ hours of content! (All the videos have audio commentary)
We will go over every step in this course together and nothing will be skipped. The course does not have any kind of time-lapse so that you can follow every step easily.
We will start by modelling the prop in Blender, and learn various modelling techniques and also learn a lot about different modifiers. After finishing the modelling, we will apply all the modifiers and UV unwrap our model for export.
We will import our model into Substance Painter to start with the texturing process; we will start by baking the mesh maps for our model. We will learn to create high quality and realistic materials and the key features of Substance Painter like Smart Masks, generators, smart materials etc.
After modelling and texturing our main model, we will also model and texture a Game-Boy Cartridge to enhance our renders and give them a bit more detail.
At last, we will take our models back to Blender and render them. We will set up the material, lighting, and the camera and learn how to use HDRIs to light our scenes. We will finish the course by taking a portfolio ready render and a little bit of Photoshop editing.
This course is for everyone who has a basic understanding of Blender and Substance Painter and wants to upgrade their skills.
حجم کل : 5.1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید