blenderUdemyآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش استراتژی های Blender برای مدلینگ و تکسچرینگ

Udemy – Blender Strategies for Modeling and Texturing

آموزش استراتژی های Blender برای مدلینگ و تکسچرینگ

استراتژی های Blender برای مدلینگ و تکسچرینگ

 

آموزش استراتژی های Blender برای مدلینگ و تکسچرینگ : در این دوره از هنرمند Darrin Lile ، با استراتژی های مدلینگ و تکسچرینگ در نرم افزار بلندر نسخه 3 آشنا خواهید شد.

اگر تازه با بلندر آشنا شده ایید و در کنار هم قرار دادن قطعات برای ساخت یک صحنه مشکل دارید، یا قصد دارید نحوه ایجاد یک رندر واقع گرایانه را از صفر تا صد یا بگیرید، این دوره برای شماست.

این آموزش تمامی مراحل ساخت یک صحنه در بلندر از اولین پالیگان تا رندر نهایی را یاد خواهد داد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • مدلینگ سه بعدی در بلندر
  • یووی مپینگ در بلندر
  • متریال دهی و تکسچرها
  • نورپردازی و رندرینگ در بلندر

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Blender Strategies for Modeling and Texturing

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 23

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Darrin Lile

نرم افزار : Blender

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Blender Strategies for Modeling and Texturing

Are you just beginning in Blender and having trouble putting all the pieces together to create a finished scene? Would you like to learn how to create a realistic render from start to finish? How to approach a complex project? And also learn some strategies and tips along the way?

This course will take you through the entire process of creating a scene in Blender, from the first polygon to the final render. And as we go I’ll explain my thought processes and workflows so you can adopt and adapt these techniques to your own projects. You will have access to all of the Project Files for the course, including the Blender Scene files, the reference images, and the textures; allowing you to examine the Blender files each step of the way and follow along at your own pace.

For our project we will create a Dualit toaster; using reference images, Blender’s modeling tools, and its modifiers stack. We will be talking about Pivot Points and Normals, and fixing geometry issues. We’ll use Blender’s Shader Editor to create materials and textures. You will learn about Displacement Maps and Grunge maps. And in the end we will set-up an HDR image for lighting and reflections, adjust our Depth of Field, and render a final image.

حجم کل : 3.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا