آموزش ساخت محیط های رویه ایی با Gaea و Houdini
The Gnomon Workshop – Building Natural Environments using Gaea & Houdini
آموزش ساخت محیط های رویه ایی با Gaea و Houdini
آموزش ساخت محیط های رویه ایی با Gaea و Houdini : ماهیت رویه ایی Gaea به هنرمندان و مت پینتر ها این امکان را میدهد تا ابزار های قدرتمند آن، محیط های چشمگیر و واقع گرایانه را بسازید. در این دوره از هنرمند Rasha Shalaby ، با نحوه ساخت محیط های رویه ایی ، صخره های یخی و زمین های صخره ایی در هودینی و Gaea آشنا خواهید شد. ایشان تجربه 20 ساله خود را در جلوه های ویژه فیلم ، تلویزیون و بازی های سینمایی با گنجاندن Gaea در ورک فلوی هودینی را به اشتراک می گذارد.
این دوره در 3.5 ساعت ، نحوه ساخت دارایی های زمین ، نحوه ایجاد هندسه با تکنیک های مختلف فرسایش و پیچ خوردگی در Gaea ؛ نحوه کشیدن داده برای کمک به ساخت تکسچر و مپ های داده ؛ نحوه اکسپورت تکسچرها و مپ ها به هودینی برای فاز lookdev و نورپردازی ؛ نحوه ایجاد ظاهر ، تنظیم نور و دوربین ها برای محیط در هودینی ؛ رندرینگ در آرنولد ، کار با ابزارهای برتر هودینی برای ساخت سطوح پیچیده و لایه ایی ؛ نحوه ایجاد پانورامای 360 درجه از محیط ؛ نکات و ترفند های استاندارد صنعت و … را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Building Natural Environments using Gaea & Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.27 ساعت
تعداد فایل ها : 8
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Rasha Shalaby
نرم افزار : Gaea – Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Building Natural Environments using Gaea & Houdini
The procedural nature of Gaea by Quadspinner empowers 3D artists and matte painters to craft impressive and realistic environments with its powerful tools. Incorporating Gaea into a Houdini workflow, Rasha Shalaby — an Environment Artist and Matte Painter with over 20 years of experience in VFX for film, TV, and game cinematics — uncovers how to create terrain assets such as icy cliffs and rocky terrains that are usually harder to achieve through height-field simulations alone.
In this 3.5-hour workshop, Rasha demonstrates how to create geometry using various erosion and warp techniques in Gaea, as well as how to pull data to help create textures and data maps for assets. She shares how to export textures and maps into Houdini for the lookdev and lighting stage, and reveals how to establish the look, lighting setup, and cameras for the environment in Houdini. The renders are set up in Arnold for the ultimate final look.
Rasha offers a quick tour through some of Houdini’s top tools for creating complex, layered surfaces — with a focus on those that help to maintain the rocky look of cliffs. An overview of how to create a 360-degree panorama of the environment is also included, showing how Rasha brings in her renders of the horizon and, with some painting, masking, and adjustments in Photoshop, is able to use the resulting image to later light the scene for the final render.
This workshop is packed with Rasha’s tips and tricks learned from more than 20 years working in the industry. Included for subscribers is a collection of helpful project files, including the meshes, textures files, and the Houdini project used in the workshop.
حجم کل : 2.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافتساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋