بیت گراف
Udemyآموزشآموزش زبان خارجهشرکت سازندهمحتوای آموزش

دوره یادگیری انگلیسی بیزینس برای متخصصان خدمات مشتریان

Udemy - Business English Course for Customer Service Professionals

دوره یادگیری انگلیسی بیزینس برای متخصصان خدمات مشتریان

دوره یادگیری انگلیسی بیزینس برای متخصصان خدمات مشتریان

 

دوره یادگیری انگلیسی بیزینس برای متخصصان خدمات مشتریان : در این دوره جامع از Linguae Learning ، با ملزومات خدمات مشتری و تسلط بر زبان انگلیسی تجاری آشنا خواهید شد. این دوره برای افرادی که در حوزه خدمات مشتریان فعالیت می‌کنند، طراحی شده است.

در این دوره، به تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی در حوزه تجارت و خدمات مشتریان پرداخته می‌شود. این آموزشی مطالبی چون معرفی خدمات، ارائه پاسخ به شکایات، مذاکره و همچنین استفاده از اصطلاحات تجاری و اصطلاحات مرتبط با حوزه خدمات مشتریان را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • اصول خدمات مشتری
  • تسلط بر انگلیسی تجاری و بهبود خدمات مشتریان خود
  • اکسپرژن ها و عبارات مختلف برای موقعیت های مختلف CS
  • اصطلاحات تخصصی چیست و چگونه میتوان از آن به نفع خود استفاده کرد
  • اصطلاحات و عبارات مهم در CS
  • استفاده صحیح از لحن و مفهوم
  • نحوه استفاده از تن های مختلف در زبان انگلیسی برای موقعیت های مختلف CS
  • نحوه برخورد با مشتریان مختلف و حل درگیری ها
  • بهترین روش ها و ترفند ها در CS

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Business English Course for Customer Service Professionals

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.41 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 14

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Linguae Learning

نرم افزار : –

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Business English Course for Customer Service Professionals

Have you found yourself in difficult situations when doing customer service? Maybe you are experiencing significant trouble in talking with native English speakers on the phone or knowing what words to say in order to not spark an argument. Whether you are just starting to work in customer service or are already in the field, this course is all about teaching you the finer parts of being a customer service representative using Business English.

In this course, you are going to get an overview of the most difficult parts of doing customer service utilizing Business English. You are going to learn the importance of jargon and how to put it in action, as well as what is the difference between denotation and connotation and how to leverage that in order to speak more powerfully. You will learn the importance of intonation and how to sound more like a native speaker, as well as how to handle conflict from a Western point of view. Lastly, you will get exclusive tips and tricks from experts in the field.

Our instructors have years of experience not only in customer service, but also in teaching English, and the expertly-crafted syllabus is designed to be easy to follow and thorough. We’ve even included plenty of real-life examples and quizzes for you to study and practice. That’s why this is the only Customer Service with Business English course you’ll ever need to become an expert in the field!

حجم کل : 0.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا