بیت گراف
CGcircuitHoudiniNUKEآموزشرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش رندرینگ مایعات در نرم افزار Houdini

CG Circuit | Houdini Essentials - Flip Rendering | Houdini Tutorial

آموزش رندرینگ مایعات در نرم افزار Houdini

رندرینگ مایعات

 

آموزش رندرینگ مایعات در نرم افزار Houdini : در این دوره از سایت CG Circuit، هنرمند Arihant Gupta،در 2.20 ساعت، نحوه ایجاد رندرهای واقعی از اقیانوس ها و آبهای سفید را می آموزید. ایشان نحوه ساخت شیدر های سفارشی از ابتدا یاد میدهد تا بتوانید بطور موثر اقیانوس خود را با استفاده از mantra به شیوه ایی واقع بینانه رندر کنید.

همچنین در مورد اهمیت نورپردازی محیط ،شیدر های سفارشی برای آب ، تکنیک های مختلف pscale و سفارشی سازی AOV برای رندر اقیانوس ها و آب های سفید نیز صحبت خواهد کرد. در نهایت رندر ها را در Nuke برای کامپوزیشن عمیق خواهیم برد.

همچنین نگاهی به ترکیب پاس ها،نگهداشتن عمیق،تصحیح رنگ و لرزش دوربین دو بعدی خواهیم داشت. این دوره برای کاربران سطح متوسط تا پیشرفته هودینی طراحی شده است. در پایان فرآیند ایجاد شیدرهای سفارشی با ظاهر واقعی و فشرده سازی عمیق با Nuke را می آموزید.. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : CG Circuit | Houdini Essentials – Flip Rendering | Houdini Tutorial

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.21 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Arihant Gupta

نرم افزار : Nuke – Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CG Circuit | Houdini Essentials – Flip Rendering | Houdini Tutorial

In this Houdini Essential series, we are going to take a look at rendering realistic looking oceans and whitewater.

We will learn how to create custom shaders from scratch to effectively render our ocean using mantra in a photo realistic manner. We will talk about the importance of environment lighting. This will be followed by taking a look at the shader for whitewater and different pscale techniques. We will also setup custom AOVs for our ocean and whitewater renders.

Last but not the least, we will take our renders in Nuke for deep compositing where we will take a look at shuffling of passes, deep holdouts, colour correcting and 2D camera shake.

This course has been designed for intermediate to advanced Houdini users. A basic knowledge of ROPs and rendering in general is needed even though we will be creating everything from the scratch.

Upon finishing this course, an artist will be very familiar with the process of creating realistic looking custom shaders and deep comping them using Nuke.

حجم کل : 2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.23 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا