بیت گراف
CGcircuitHoudiniآموزشذرات - دینامیکشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش داینامیک در هودینی بخش 3

CG Circuit - Applied Houdini Dynamics III

داینامیک در هودینی

داینامیک در هودینی

 

در ” آموزش داینامیک در هودینی III” از CGCircuit ، دقیقاً تنظیمات شیدر ، نور و Mantra را به منظور تولید سریع و کیفیت بالای رندر هدف قرار می دهیم. یک تصویر عالی را بدون هدر دادن زمان می سازیم. در مورد تکسچر ها و شیدر ها به طور کلی صحبت خواهیم کرد ، که بدون دانستن این مفاهیم ، قادر به تولید نتایج واقعی نخواهیم شد.

در نهایت در مورد پراکندگی و مشاهده افکت های نور های فردی (individual ) در تصاویر مختلف برای استفاده از اشکال زدایی و مهمتر از آن کامپوزیت کردن صحبت خواهیم کرد.با سافت ساز همراه باشید.

عناوین دوره داینامیک در هودینی :

  • نورهای محیطی ، Distant و spot
  • تنظیمات کیفیت Mantra
  • Pyro shader
  • Scattering
  • صفحات تصویری و محدودیت حجم
  • نکات و ترفند ها
  • و …
گراویتی

پیش نمایش دوره داینامیک در هودینی :


عنوان دوره : CG Circuit – Applied Houdini Dynamics III

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 1.50 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 12

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Steven Knipping

نرم افزار : Houdini

زیرنویس : ندارد

CG Circuit – Applied Houdini Dynamics III

Applied Houdini is a production quality oriented series created by Steven Knipping, currently a Senior Rigid Body Destruction / FX Technical Director at Lucasfilm’s Industrial Light & Magic (Star Wars: The Force Awakens, Avengers: Age of Ultron, Tomorrowland). Benefit from production proven workflows while also getting an in depth explanation of why things works they way they do. Best of all – each video is crammed with actual information and footnotes instead of gratuitous talking and dead space.In Dynamics III, we will target exactly which Mantra, light, and shader settings you will need to know about in order to produce quick, hi quality renders. Being able to sacrifice minimal quality while gaining massive time savings will be critical to iterating quickly on shots through development, and then switching over to making a great image when you’re done without running out of time. We will also talk about rest texture noise and the shader in general, without which we will not be able to produce photoreal results. Finally, we will learn about scattering and viewing the effects of individual lights in different images, for use with debugging and more importantly later, compositing.


1.Alternate demo cloud volume
2.Distant, spot, and environment lights
3.Mantra quality settings
4.Pyro shader
5.Scattering
6.Volume limit and image planes
7.Tips and tricks

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 81%

81%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 3.6 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا