بیت گراف
CGcircuitHoudiniآموزشبرنامه نویسیذرات - دینامیکشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

مقدمه ای بر زبان VEX در Houdini شماره 2

CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 2

مقدمه ای بر زبان VEX در Houdini شماره 2

مقدمه ای بر زبان VEX در Houdini

 

مقدمه ای بر زبان VEX در Houdini : در شماره 2 این دوره ، روی نحوه استفاده از زبان برنامه نویسی VEX به دو روش رایج VFX، ذرات و حجم تمرکز دارد. با اینکه دوره مقدماتی است، اما نحوه استفاده از ویژگی های VOP و Wrangles را با این زبان قدرتمند و مفید یاد می گیرید.

این آموزش به گونه‌ای طراحی شده‌ که بیننده به تدریج و به روش بسیار عملی، نحوه استفاده از بسیاری از توابع رایج vex را آموزش می دهد. فصل اول نحوه کنترل 2 مفهومی اصولی velocity و forces در هر نوع شبیه سازی را توضیح می دهد . همچنین چگونگی کنترل جنبه های اساسی ذرات مانند سایز،رنگ و شفافیت را یاد می دهد.

در فصل دوم، نحوه پر کردن حجم ها با چگالی از ابتدا و سپس اسکالپ حجم را برای ایجاد اشکال پیچیده نسبی مانند ابرها و گرداب ها بدون نیاز به شبیه‌سازی، می آموزیم . این دوره برای کاربران سطح مبتدی سه بعدی که میخواهند مفاهیم اصلی VEX یاد بگیرند و شروع به ایجاد افکت های خودشان در مدت زمان کمی کنند ، مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این آموزش :

 

گراویتی

عنوان دوره : CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 2

سطح : مبتدی تا متوسط

زمان کل دوره : 1.37 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : David Adan

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 2

This course focuses on the use of VEX applied in two of the most common VFX tasks, Particles, and Volumes.
Although it is an introduction course, it teaches the implementation of very useful and powerful scripting, through the use of attribute VOPs and Wrangles.

It is designed in such a way that the viewer will learn gradually and in a very practical way, the use of many common VEX functions that can be used in many real situations.

In the first chapter, we will explain how to control two fundamental concepts in any kind of simulation; velocity and forces, with simple VEX snippets. We will also explain how to control basic aspects of the particles’ appearance like size, color, and opacity. In the second chapter, we will learn to populate volumes with density from scratch and then “sculpt” the volume’s density to create relative complex shapes like clouds and vortices without the need for simulations.

This course has been designed for beginner level 3D artists seeking to specialize in VFX or artists with a background in other 3D applications wanting to get introduced to Houdini for VFX. It was designed in a way that even completely new Houdini users can easily pick up the main VEX concepts and start creating their own effects in a very short amount of time.
After viewing this course, people can expect to be able to confidently start writing VEX expressions and snippets of code to control the creation and modification of particle systems and volumes.

حجم کل : 2.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا