بیت گراف
CGcircuitHoudiniآموزشبرنامه نویسیذرات - دینامیکشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

مقدمه ایی بر زبان VEX در Houdini شماره 3

CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 3

مقدمه ایی بر زبان VEX در Houdini شماره 3

زبان VEX در Houdini

 

مقدمه ای بر زبان VEX در Houdini : در شماره 3 این دوره ، روی یادگیری اصول زبان بیان VEX اعمال شده روی شبیه سازی داینامیک Rigid Body تمرکز خواهیم کرد . این دوره اصول ایجاد RBD با استفاده از VEX snippet، فراتر از رفتار پیش فرض را آموزش می دهد.

در فصل اول ، نحوه تنظیم اولیه RBD توضیح داده می شود و چندین عملکرد بسیار مفید VEX ، که در اکثر اوقات قابل استفاده هستند ، شرح داده می شود. در ادامه ، نحوه فعال سازی قطعات RBD ، افزودن velocity، سرعت زاویه ایی و ایجاد drag forces سفارشی را یاد می گیریم.

مفاهیم بالا در بسیاری از سناریو های پروداکشن مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره همچنین شامل یک ساختمان رویه‌ای بسیار مفید برای ساخت دارایی دیجیتال می باشد که می‌تواند در پروژه‌های شخصی یا حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

این دوره برای کاربران سطح مبتدی سه بعدی که به دنبال تخصص در VFX، یا هنرمندان با سابقه در سایر برنامه‌های 3D که می‌خواهند به هودینی مراجعه کنند، طراحی شده ‌است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این آموزش :

گراویتی

عنوان دوره : CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 3

سطح : مبتدی تا متوسط

زمان کل دوره : 1.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 13

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : David Adan

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 3

In this tutorial, the viewer will learn the basics of the VEX expression language applied to Rigid Body Dynamic Simulations in a hands-on approach.
The course will give the viewer the basis to create RBDs that go way beyond the default behavior with relatively little effort through the use of VEX snippets.
In the first chapter, a basic RBD setup will be explained, followed by a thorough explanation of a few very useful VEX functions, that can be used in many situations, finally, the viewer will learn how to activate RBD pieces, add velocity, angular speed and create custom drag forces. The concepts taught throughout this course can be applied to many real production scenarios.
This course also includes a very useful destruction-ready procedural building digital asset that can be used in personal or professional projects.
This course has been designed for beginner level 3D artists seeking to specialize in VFX, or artists with background in other 3D applications wanting to get introduced to Houdini for VFX.
After viewing this course, people can expect to be able to confidently start writing VEX expressions and snippets of code to control the creation and modification of Rigid Body Dynamic Simulations.

حجم کل : 2.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا