بیت گراف
CGcircuitHoudiniآموزشانیمیشنتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش Instance سازی و L-System در نرم افزار Houdini

CGCircuit – L-Systems & Instancing

آموزش Instance سازی و L-System در نرم افزار Houdini

آموزش Instance سازی و L-System

 

آموزش Instance سازی و L-System در نرم افزار هودینی : L-System ها در هودینی ، روش عالی برای مدل سازی رویه ایی هندسه را ارائه می کند، و با این مهارت ها قادر خواهید بود که طیف وسیعی از آبجکت های پیچیده را ایجاد نمایید. اگر قصد دارید که به ایجاد شاخ و برگ، هندسه فراکتال پیچیده، یا مدل‌های مبتنی بر spline را از صفر بسازید، L-system ها روشی رویه‌ای را برای انجام این کار به شما ارائه می‌دهند.

علاوه بر آشنایی با L-system ها، در مورد Instance سازی و نحوه مار موثر و کارآمد با هودینی اطلاعات مفیدی را کسب خواهید کرد. میلیون ها پالیگان را با هر دو Mantra و Redshift رندر خواهیم کرد، هدف از این کار بهینه‌سازی زمان رندر تا حد ممکن است.

این بهینه‌سازی‌ها در طیف وسیعی از موضوعات سه‌بعدی قابل ‌اجرا هستند. ایجاد محیط در مقیاس بزرگ، تخریب، جمعیت، و انجین های رندر ریل تایم از سایر مباحث این دوره می باشند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : CGCircuit – L-Systems & Instancing

سطح : متوسط تا پیشرفته

زمان کل دوره : 3.35 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 26

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : yler Bay

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCircuit – L-Systems & Instancing

L-systems offer a great way of procedurally modeling geometry, and with these skills, you’ll be able to create a wide variety of complex objects.  If you’ve ever wanted to create foliage, complex fractal geometry, or spline-based models from scratch, then L-systems offers you a procedural way of doing so.  Unlike many other tutorials, this course aims to address the topic in an easy-to-follow, technical, and artistic way.

In addition to L-systems, you’ll learn more about instancing and how to work efficiently with Houdini.  We’ll be rendering out millions of polygons with both Mantra and Redshift while aiming to optimize render times as much as possible.  These optimizations are applicable across a wide variety of 3D topics.  Large scale environment creation, destruction, crowds, and real-time render engines are all examples of other 3D topics which will benefit from this course.

حجم کل : 7.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا