CGcircuitmayaSubstance PainterZBrushآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت کاراکتر سه بعدی واقعی با Zbrush

CGCircuit - Realistic 3D Character with Zbrush

آموزش ساخت کاراکتر سه بعدی واقعی با Zbrush

ساخت کاراکتر سه بعدی واقعی با Zbrush

آموزش ساخت کاراکتر سه بعدی واقعی با Zbrush : در این دوره از هنرمند Tomas Sackmann،با نحوه استفاده از برنامه های Zbrush, Maya و Substance Painter جهت ایجاد یک بدن واقعی انسان آماده پروداکشن آشنا خواهید شد. جدا از بررسی آناتومی و تئوری آن، کل اسکلت و ماهیچه های اصلی بدن را یکی یکی میسازیم. بعد از داشتن پایه آناتومی، به حجاری ریتوپولوژی در زیبراش،یووی در مایا و تکسچرینگ در Substance 3D Painter می پردازیم . این دوره خود نرم افزار را یاد نمیدهد بلکه ورک فلوی ساخت کاراکتر و ورک فلوی کامل برای پروداکشن را یاد می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ساخت کاراکتر سه بعدی  :

  • شناخت آناتومی انسان در سه بعدی از جمله سیستم اسکلت و ماهیچه ها
  • امکان ایجاد بدن انسان بصورت صحیح در زیبراش یا هر برنامه اسکالپ دیگر بدون استفاده از اسکن یا بیس مش
  • ایجاد توپولوژی قابل انیمیت برای پروداکشن
  • ایجاد یووی های خوب
  • ایجاد جزییات اولیه،ثانویه بروی یک اسکالپ
  • شناخت فرآیند تکسچرینگ با استفاده از پروجکشن عکس و رویکرد های هنری
  • ورک فلوی کل خلق کاراکتر

گراویتی

عنوان دوره : CGCircuit – Realistic 3D Character with Zbrush

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 15.52 ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tomas Sackmann

نرم افزار : Zbrush – Maya – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCircuit – Realistic 3D Character with Zbrush

In this online course, the viewer will learn how to create a realistic human body ready for production using Zbrush, Maya and Substance Painter. We will go through human anatomy in a way that I consider the best way to learn it, that is putting hands on it. Apart from going through the theory and names of the human anatomy, we will create the entire skeleton and the main muscles of the body one by one. In this way, we will start understanding the internal structure of the body for later applying this in any character. After having that anatomy base we will pick up our concept from the last course and we will sculpt, retopo and texture the body. We will do all the sculpting in Zbrush, retopology and UVs in Maya and the texturing in Substance 3D Painter.
This course has been designed for beginner and intermediate students with a passion for realism, anatomy and the human body. This is the third of a series of tutorials where we will create a full 3D character ready for production. For this course, you will need to have a basic previous knowledge of Zbrush, Maya and Substance 3D Painter as in this course we don’t teach the software itself but the fundamentals of the creation of a character and the full workflow to make it ready for production.

حجم کل : 19.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا