بیت گراف
CGcircuitHoudiniآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت زمین با داده های ماهواره در Houdini

CGCircuit – Terrains using Satellite Data in Houdini

آموزش ساخت زمین با داده های ماهواره در Houdini

ساخت زمین با داده های ماهواره

 

در این آموزش ساخت زمین با داده های ماهواره ، تکنیک های پیشرفته و حرفه ایی برای تولید زمین های بسیار پیچیده و مناظر را در هودینی و استفاده از آن در انجین های بازی همانند Unreal Engine 4 را یاد خواهید گرفت. بیشتر روی نحوه ایمپورت و پردازش داده های توپوگرافی ماهواره ایی به موارد زیر تمرکز خواهیم کرد :

  • تبدیل ابرهای نقطه ایی به مزارع ارتفاع واقعی با چندین لایه اطلاعاتی مانند پراکندگی پوشش گیاهی
  • تبدیل به دارایی های بازی با مپ های بیک شده

این دوره برای کاربران متوسط هودینی که دانش نسبتاً خوبی از هودینی دارند و میخواهند برای بازی هایشان زمین تولید کنند، طراحی شده است.

پس از اتمام دوره، انتظار داشته باشند که از داده‌ های ماهواره‌ایی دنیای واقعی استفاده کرده و آن را با تکنیک‌های زمین پیشرفته در داخل هودینی ترکیب کنند تا مناظر شگفت انگیزی ایجاد کنند. حتی اگر این دوره بر کاربرد موتور بازی متمرکز باشد، این روش‌ها نیز می‌توانند در VFX برای ایجاد محیط بکار گرفته شوند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این آموزش :

گراویتی

عنوان دوره : CGCircuit – Terrains using Satellite Data in Houdini

سطح : متوسط تا پیشرفته

زمان کل دوره : 4.42 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 33

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : David CGMK

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCircuit – Terrains using Satellite Data in Houdini

In this online course, the viewer will build upon the workflows of the first tutorial and learn advanced techniques for generating more complex terrains and landscapes with Houdini and to use them inside a game engine like Unreal Engine 4.
We will be focusing mostly on how to import and process satellite topography data to:

– Convert point clouds into actual height fields with multiple layers of information including vegetation scattering masks.

– Convert it into game assets with baked maps

This course has been designed for intermediate users who have a good knowledge of Houdini and ideally who have watched the Introduction to Terrain Generation for Games with Houdini course.
After viewing this course, people can expect to be able to use real world satellite data and combine it with advanced terrain techniques inside Houdini  to generate amazing landscapes.
Even though this course focuses on game engine application, these techniques can also be applied in VFX for Environment creation.

حجم کل : 9.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.3 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا