blenderCGcookieآموزشانیمیشنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ساخت ابرها با Blender 2.8 و Eevee

CGCookie - Creating Clouds with Blender 2.8 and Eevee

آموزش ساخت ابرها با Blender 2.8 و Eevee

آموزش ساخت ابرها

 

در این آموزش ساخت ابرها از CGCookie ، با نحوه ساخت ابرهای بسیار واقعی با Blender 2.8 و انجین رندر Eevee آشنا خواهید شد. از قدرت Shader Editor بلندر برای تولید ابرهای حجمی استفاده خواهیم کرد.

ابرها مثال عالی از اشکال حجمی هستند. آن‌ها گازی هستند که به این معنی است که نمی‌توانند به طور واقع‌بینانه با چند ضلعی‌ها (پالیگان ها) مدل‌سازی شوند. در عوض آن‌ها به طور کامل با نودهای شیدر تولید می‌شوند. باید از cutting edge بلندر در انجین رندر Eevee برای اینکه میتوانیم حجم کاملاً ابری را بطور عالی و واقعی تولید کنیم،تشکر کنیم.

با ساخت ابر های ساده حجمی براساس 2 تکسچر نویز شروع میکنیم. سپس یک ابر با پیچیدگی بیشتر ، ابر کومولوس با جزییات را و بعد از آن ابرهای سیروس و در نهایت ابر کامل را خواهیم ساخت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : CGCookie – Creating Clouds with Blender 2.8 and Eevee

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : –

مربی دوره : Kent Trammell

نرم افزار : Blender – Eevee

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGCookie – Creating Clouds with Blender 2.8 and Eevee

In this Blender course learn how to create realistic clouds with Blender 2.8 and the Eevee render engine. Discover the power of Blender’s Shader Editor for generating volumetric clouds.

Take to the Skies with Blender and Eevee
Clouds are a great example of volumetric shapes. They’re gaseous which means they can’t realistically be modeled with polygons. Instead they’re entirely generated with shader nodes.

Even though volumes require notoriously long render times with Cycles, Eevee makes volume rendering practical. Thanks to Blender’s cutting edge Eevee render engine we can generate, tweak, and perfect cloud volumes in basically real time.

In these 8 lessons you will learn:

CHAPTER 1

We’ll start simple by building an uncomplicated cloud volume based on two noise textures. Then we’ll increase the complexity with a detailed cumulus cloud, followed by cirrus clouds, and eventually building up a complete cloudscape.

CHAPTER 2

In the latter half of the course, we will transform the lighting into a sunset and explore how to animate our clouds. Focusing on a time lapse first and finishing with a fly-through. Moving the camera through the clouds reveals a nasty render artifact that I’ll show you how to fix.

حجم کل : 5.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.7 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا