CGcookieآموزشتکسچرینگشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزش

آموزش تکسچرینگ و شیدینگ یک کاراکتر با سبک خاص

cgcookie - Texturing & Shading a Stylistic Character

آموزش تکسچرینگ و شیدینگ یک کاراکتر با سبک خاص

آموزش تکسچرینگ و شیدینگ یک کاراکتر

 

آموزش تکسچرینگ و شیدینگ یک کاراکتر : متریال های Cycles را ملموس تر و جذاب تر کنید. در گرافیک رایانه ای ، “سایه زنی” فرآیند توسعه کیفیت سطح برای مدل های سه بعدی است. نحوه تعامل مدل شما با نور بسیار مهم است. این یک گام کلیدی در دست یابی به رئالیسم، قابل‌لمس، باورپذیری و جذابیت است.

در این آموزش از هنرمند Kent Trammell، اصول محکمی از سایه زنی و نحوه تکسچرینگ و شیدینگ یک کاراکتر با سبک خاص را در بلندر یاد خواهید گرفت. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تری دینگا

عنوان دوره : cgcookie – Texturing & Shading a Stylistic Character

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Kent Trammell

نرم افزار : –

زیرنویس انگلیسی : ندارد

cgcookie – Texturing & Shading a Stylistic Character

 Make your Cycles materials more tangible and appealing! In computer graphics, “shading” is the process of developing surface qualities for 3D models. The way your model interacts with light is very important. It’s a key step in achieving realism, tangibility, believability, and appeal. If you ever have doubts about this, go watch the film “Rango”. The artists responsible for the visuals in that film clearly spent a lot of time perfecting the thousands of material types throughout the movie. The tangible quality of each eyeball, rock, wood board, and glass bottle is nothing short of stunning. The materials are so believable that you can forget to notice them because your brain accepts them as authentic. If you’re new to the concept of shading, the best place to start is to intentionally observe reality. Take note of your car’s reflections; the spotty specular quality of an asphalt road; or the frosted transparency of a condensating glass of water. Lucky for you and I, scientists have done the hard work of measuring reality’s phenomenon and programmers have mathematically implemented them into 3D software like Blender. Thanks to those rockstars we have the freedom to use their discoveries and tools to more efficiently create something beautiful. Speaking of something beautiful – For this course we’ll be working with the lovable “Pancake Hobo” character designed by Citizen user, Galit Weisberg!

حجم کل : 2.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز بدون هیچ گونه محدودیتی
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • بدون تبلیغ ! بله با تهیه اکانت ویژه دیگه خبری از تبلیغ نیست
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 3.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا