بیت گراف
CG ForgeHoudiniRedshiftSubstance Painterآموزشتکسچرینگشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های شیدینگ در Redshift ،Houdini و Substance Painter

CGForge – Shading Techniques 1 2 And 3

آموزش تکنیک های شیدینگ در Redshift ،Houdini و Substance Painter

آموزش تکنیک های شیدینگ

 

آموزش تکنیک های شیدینگ : در بخش اول این دوره ، با تکنیک های رویه ایی به بهبود ورک فلوی شیدینگ خواهیم پرداخت. ورک فلوی ارائه شده در این بخش، روی پیش بینی های سه سطح،تخصیص متریال،منابع تکسچرینگ تمرکز دارد. از انجین Redshift استفاده میکنیم اما از هر انجینی هم استفاده بکنید، تفاوتی ندارد چون تمامی اصول رعایت شده است. در ادامه این بخش یک صحنه برج جادوگر را به گونه ایی طراحی میکنیم که طیف وسیعی از چالش های تکسچرینگ و فرصت ها را شامل باشد.

در بخش دوم، به بهبود ورک فلوی پینت تکسچر با Substance Painter و Houdini خواهیم پرداخت. این دوره نحوه ترکیب موثر ورک فلوی پنیتینگ-تکسچر را بررسی می کند. این بخش با بررسی جوانب مثبت و منفی ورک فلوی UV/Bitmap شروع میشود و مهمترین تکنیک های یووی را در صحنه برج جادوگر،با یک مدل جمجمه تمرین خواهیم کرد. پس از یووی جمجمه را به سابستنس پینتر برده و در مورد تکسچرینگ آن صحبت میکنیم. سپس مپ ها را از هودینی بیک کرده و در سابستنس به نتیجه می رسانیم.

در بخش سوم ، با جنبه های عملی،هنری و فنی در هنگام ایجاد افکت ها و تکسچرینگ در Houdini آشنا می شویم. تمرکز این بخش روی استفاده از نویز هنگام تکسچرینگ و شیدینگ است. این آموزش پر از مفاهیم فنی است و توصیه های زیادی در مورد چگونگی ادغام نویزها به بهترین شکل در یک ورک فلوی حرفه ایی را ارائه می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : CGForge – Shading Techniques 1 2 And 3

سطح :مبتدی و متوسط

زمان کل دوره : 6 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 38

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tyler Bay

نرم افزار : Redshift, Houdini, Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGForge – Shading Techniques 1 2 And 3

Shading techniques 1

Improve your Texturing Strategies & Workflows

Shading Techniques I is the first course in a series that revolves around learning the foundational techniques behind texturing and shading. The workflows presented in part I focus on tri-planar projections, material assignments, and sourcing textures. Redshift is being used for rendering, but it doesn’t matter if you’re using a different render engine because all the main principles still apply.
In addition, we also have the wizard tower scene to practice with! This environment is designed to include a wide variety of texturing challenges and opportunities. Along the way, you’ll learn about how to manage large scenes, work professionally within a pipeline, and make the most of your time through intelligent decision-making.

Shading techniques 2

Integrate Effective Texture-Painting Workflows

Shading Techniques II is a course that examines how to effectively incorporate a texture-painting workflow. The course begins with examining the pros & cons of a UV/Bitmap workflow and follows these ideas with an examination of the most important UV techniques.

From the wizard tower scene, we’ll be practicing with a skull model. Once UVed, we’ll then bring the skull into Substance Painter where I’ll talk about considerations and advice for our texturing decisions. We’ll then bake out maps from Houdini and follow this up with layering our ideas in Substance. The end of the course focuses on file management and rendering out the final image for the skull.

Shading Techniques 3

Leverage the Power of Noise!

Shading Techniques III primarily focuses on the usage of noises when texturing and shading. The course is full of technical concepts but also offers plenty of practical advice on how to best integrate noises into a professional workflow. We begin by examining the most commonly used terms – followed by the application of that knowledge within the wizard tower scene.

Once we’ve had practice replicating what is seen through reference, the course then switches things up by exploring the artistic application of noises. Rather than focusing on making something specific, the goal is to improvise and adapt to ideas which occur when playing around with noises. The course then ends the shading series by exploring miscellaneous topics and professional advice for further development. By the end – you’ll have everything you need to know to make informed decisions when shading and texturing.

حجم کل : 3.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا