بیت گراف
CGMASubstance DesignerSubstance PainterUnreal Engineآموزشتکسچرینگشرکت سازندهشیدینگمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ و شیدینگ برای بازی در Substance

CGMA 3D School A.1 - Texturing & Shading for Games

آموزش تکسچرینگ و شیدینگ برای بازی در Substance

تکسچرینگ و شیدینگ برای بازی

 

در این دوره آموزشی تکسچرینگ و شیدینگ برای بازی از سایت CG Master Academy، در طی 6 هفته چگونگی ایجاد تکسچر و متریال برای بازی های ویدیویی در آنریل انجین 4 را یاد می گیرید. همچنین مفاهیم سطح بالای ایجاد متریال از قبیل مواردی که باعث ایجاد متریال خوب و نحوه ایجاد متریال مدولار را می آموزید. ماژولار (modularity) باعث صرفه جویی در زمان و ایجاد ، ویرایش ، تکرار و بهینه سازی راحتی متریال ها می شود.

دانش آموزان قادر خواهند بود که مهارت ها و مفاهیم یاد گرفته شده در مورد UE4، توابع شیدر و ریاضیات بکار بگیرند. در پایان دوره قادر به ساخت متریال های prop ، متریال های لایه ایی، رفلکشن،باد،هولوگرام،زمین ، معماری ، شاخ و برگ و mesh decal را خواهید بود. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

تمامی هفته ها تکمیل شد.

گراویتی

گالری این مجموعه آموزشی :

عنوان دوره : CGMA 3D School A.1 – Texturing & Shading for Games

سطح : متوسط – پیشرفته

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 78

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : یک فایل ATN

مربی دوره : ANGEL FERNANDES

نرم افزار : Unreal Engine – Substance

زیرنویس : ندارد

CGMA 3D School A.1 – Texturing & Shading for Games

The objective of this course is to teach students how to create materials and textures for video games in Unreal Engine 4. Students will also learn high level concepts of material creation, such as what makes a good material and how to create modular materials; modularity saves time and makes materials easier to edit, iterate, and optimize. Once finished, students will be able to take the skills they’ve learned and apply them knowledge of UE4 concepts, shader functions, and math to other materials not covered in the course. By the end of the course, students will have made these master materials (which they can then carry on to use for mostly all future scenarios when creating scenes in Unreal or other node-based editors): prop material, layered material, refraction material, wind material, hologram material, terrain and architectural material, mesh decal material, and foliage material.

حجم کل : 14 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.3 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا