CGMAMarmoset ToolbagSubstance DesignerSubstance PainterUnreal Engineآموزشرندرینگشرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش پیشرفته Substance برای طراحی محیط

CGMA – Advanced Substance for Environment Art

آموزش پیشرفته Substance برای طراحی محیط

آموزش پیشرفته Substance برای طراحی محیط

 

آموزش پیشرفته Substance برای طراحی محیط : در این آموزش از سایت CGMA، با قدرت سابستنس و نحوه ایجاد متریال های ارگانیک پیچیده برای تمامی جنبه های هنر محیطی آشنا خواهید شد. در ادامه ایجاد متریال را با ایمپورت تکسچرها به Unreal Engine 4 را می آموزید و با فرآیند تنظیم Master Shader ها از جمله ورتکس بلند و اکسپوزینگ پارامترها آشنا می شوید.

در هفته اول ، یک متریال ارگانیک پیچیده را خواهیم ساخت ، در هفته دوم با vertex blending سرو کله میزنیم که تکنیکی است که معمولاً در تولید بازی برای جابه جایی بین متریال روی سطوح بزرگتر استفاده می شود. در ادامه نحوه ساخت یک مستر شیدر پیچیده را می آموزیم. در پایان خروجی نهایی را در Marmoset رندر خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : CGMA – Advanced Substance for Environment Art

سطح : متوسط و پیشرفته

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 28

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : فایل PNG

مربی دوره : BEN KEELING

نرم افزار : Substance Designer & Painter, Marmoset, Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGMA – Advanced Substance for Environment Art

In this advanced version of Intro to Substance for Environment Art course, students will learn the context of material creation by importing textures into Unreal Engine 4. Students will learn the process of setting up Master Shaders, including vertex blends and exposing our own parameters to drive interesting effects for our 3D worlds. Students will round up learning how to present and render our final materials and textured assets in interesting and striking ways. Inside Designer and Unreal Engine 4, you will be taught how to create believable realistic materials for all aspects of environment art. Students will start the course by creating a complex organic material for blending in the later weeks. In the second week we will tackle vertex blending, which is a technique used commonly in game production to interpolate between materials on larger surfaces. Students will learn how to create complex Master Shaders, which feed directly into your environments and can be used across multiple projects. We will round up the advanced course by delving into blending multiple Designer graphs directly inside of Substance. Tackling a new material and to complete the course, a new final blend incorporating everything we have learnt across the three weeks.

حجم کل : 6.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4 ( 5 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا