ArnoldCGMAMarvelous DesignermayaMudboxSubstance PainterZBrushآموزشپست پراسسینگپلاگین استفاده شدهحجاریرندرینگشرکت سازندهشیدینگطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنقاشی دیجیتال

آموزش خلق کاراکتر برای فیلم/سینما از CGMA

CGMA – Character Creation for Film-Cinematic

آموزش خلق کاراکتر برای فیلم/سینما از CGMA

خلق کاراکتر برای فیلم/سینما

 

آموزش خلق کاراکتر برای فیلم/سینما از CGMA  : در این دوره از سایت CGMA هنرمند Pete Zoppi، با نحوه خلق یک کاراکتر پولیش شده و واقعی با مدلینگ کارآمد و تمیز برای سینماتیک در فیلم و بازی آشنا می شوید.

هدف این دوره خلق کاراکتر برای سینماتیک فیلم و بازی در قالب پروفایل کاراکتر و هدف نهایی در یک کامپوزیشن یا روایت است. هر هفته بروی جنبه های مختلف ساخت کاراکتر تمرکز خواهیم کرد.

این دوره آنالیز متریال های رفرنس مختلف ؛ساخت اجزای سطوح سخت،لباس و سایر لوازم جانبی تا پولیش نهایی؛استفاده از تکنیک های شیدینگ و نقاشی پیشرفته ، look-development پوست،فلز و سایر شیدر ها؛تئوری رنگ دستکاری رندر و پست پراسسینگ را پوشش می دهد . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش خلق کاراکتر برای فیلم/سینما :

  • مسدود سازی و REF
  • حجاری سر و جزییات با فرکانس بالا
  • پالایش حجاری و رندر های تستی
  • نهایی شدن کره چشم و سر
  • گرومینگ مو
  • لباس و لوازم جانبی
  • حجاری و آماده سازی برای نقاشی
  • نقاشی تکسچر
  • توسعه شیدر و تست رندر ها
  • رندر نهایی پست پراسسینگ و ارائه

گراویتی

عنوان دوره : CGMA – Character Creation for Film-Cinematic

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 111

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Pete Zoppi

نرم افزار : Maya  – Mudbox  – Arnold –  ZBrush – Marvelous Designer – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

CGMA – Character Creation for Film-Cinematic

The objective of this class is to understand character creation for film and game cinematics in terms of a characters profile, and its ultimate purpose in a composition or narrative. Each week we will focus on a different aspect of character construction and explore the technical ways of assembling a final character. We will begin by analyzing and assessing various reference materials prior to initial sculpting. Then the class will dive into the fabrication of hard surface components, clothing, and other accessories needed to finish out/polish a high-poly asset. From there, the emphasis will then switch over to surfacing your character using advance painting and shading techniques. These will include look-development of skin, metal, and various other material shaders prior to outputting final renders. Finally, we will end the course with discussions on and demonstrations about color theory, render manipulation, and post processing.

حجم کل : 18.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.6 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا