cgmastersSubstance DesignerSubstance Painterآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش اصول Substance Suite برای هنر محیط

CGMaster Academy – Intro to Substance for Environment Art

آموزش اصول Substance Suite برای هنر محیط

آموزش اصول Substance Suite برای هنر محیط

 

در این آموزش اصول Substance Suite برای هنر محیط از CGMaster Academy، در 6 هفته با استفاده از Substance Suite به ایجاد الگوی مبتنی بر سطح سخت و متریال های ارگانیک خواهیم پرداخت. با نحوه ایجاد یک دارایی در پایپ لاین تکسچرینگ آشنا می شوید.

کار روی ابزارهای لازم برای ایجاد آثار هنری سه‌بعدی ؛ ایجاد الگوهای هندسی ساده ؛ آشنایی با رابط کاربری Substance Painter و Substance Designer ؛ نحوه بیک high به low poly؛ فرآیند ایجاد هر دوی متریال های ارگانیک و مبتنی بر الگو ؛ ایجاد height map و نرمال مپ ؛ چگونگی ایجاد پایپ لاین تکسچرینگ دارایی و … از جمله موارد مورد پوشش در این دوره بی نظیر است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • مروری بر نرم افزار های Substance
  • رابط کاربری ، بیک و اصول پترن ها
  • طراحی متریال کاشی
  • تکسچرینگ دارایی در Substance Designer
  • تکسچرینگ دارایی در Substance Painter
  • تکمیل پروژه نهایی
گراویتی

عنوان دوره : CGMaster Academy – Intro to Substance for Environment Art

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 7

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : فقط فایلهای عکس

مربی دوره : BEN KEELING

نرم افزار : Substance Painter , Substance Designer

زیرنویس : ندارد

CGMaster Academy – Intro to Substance for Environment Art

In Fundamentals of Substance for Environment Art, students will build their knowledge using the Substance suite. Students will work on the tools they needed to create excellent 3D artwork. Students will start by creating simple geometric patterns and become familiar with the UI of both Substance Painter and Substance Designer. We will learn how to bake from high to low poly to aid us in the texturing process across the course. In the later weeks, we will delve deeper into Substance Designer learning the process of creating both pattern based and organic materials. We will tackle all aspects of material creation, first by breaking down the height map and normal before learning color and roughness textures. We will learn how to create an asset texturing pipeline in Designer before moving into prop texturing using Substance Painter, both using provided game ready assets. Note*: This is a precursor to the Advanced Substance for Environment Art course.

حجم کل : 1.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا