آموزش ایجاد فرم های 3D کاراکتر در هر برنامه سه بعدی
Polysculpting - learn to create any 3D form in any software
ایجاد فرم های 3D کاراکتر در هر برنامه سه بعدی
Ara Kermanikian با “Polysculpting” به CGWorkshops می آید و 8 هفته کارگاه آموزشی را به طور کامل آموزش می دهد و روش خود را برای ایجاد هر فرم سه بعدی ای که احتمالا می توانید در هر نرم افزاری که انتخاب می کنید، یادبگیرید با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی آموزش ایجاد فرم های 3D کاراکتر در هر برنامه سه بعدی :
- معرفی ورک شاپ
- ورک فلو Polysculpting
- مش آلفا و هندسه سه بعدی
- مش 3D سازماندهی شده
- تشخیص مشکلات معمول مدل سازی
- روش مدل سازی 3D – ابتدایی
- مدل سازی Box و Edge
- بولین ها و Dynamesh qRemesher Remesh
- مدل سازی Shadowbox
- ZSpheres و براش های منحنی
- Kit Bashing و براش های منحنی
- درج براش Mesh Curve
- مبانی UV
- ایجاد UV برای مدل انسان
- ایجاد UVs برای یک مدل سطوح سخت
- Ptex
- مسائل مربوط به UV
- Mirror Mirror
- توپولوژی برای اسکالپتینگ
- توپولوژی برای انیمیشن
- ریتوپولوژی
- ملاحظات توپولوژی برای یک مش انسان
- پولی اسکالپتینگ یک مش آلفای مرد (توده ها در بدن ، دست و پا ، اضافه کردن حلقه ها و مدل سازی سر )
- پولی اسکالپتینگ مش آلفای زن
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : CGSociety – Polysculpting – learn to create any 3D form in any software
سطح : متوسط
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 32
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Alex
نرم افزار : –
زیرنویس : ندارد
CGSociety – Polysculpting – learn to create any 3D form in any software
Ara Kermanikian returns to CGWorkshops with “Polysculpting “, and 8 week, fully mentored workshop teaching his method of creating any 3D form you could possibly imagine, in any software you choose
Workshop Intro
Polysculpting Workflow
The Alpha Mesh and 3D Geometry
The organized 3D mesh
Detecting Common Modeling Problems
3D modeling methods – primitives
Box and Edge Modeling
Dynamesh qRemesher Remesh and Booleans
Shadowbox Modeling
ZSpheres and Curve Brushes
Kit Bashing and Insert Mesh Brushes
Insert Mesh Curve Brush
UV Basics
Creating UVs for Human Model – part 1
Creating UVs for Human Model – part 2
Creating UVs for a hard surface model
Ptex
UV Issues
Mirror Mirror
Topology for Sculpting
Topology for Animation
Retopology – part 1 – Dynamesh qRemesher and Projection
Retopology – part 2 – ZSphere Retopology, Topolgy Brush, Nex and Topogun
Topology Considerations for a Human Mesh
Polysculpting a Human Male Alpha Mesh – Blocking in the Body
Polysculpting a Human Male Alpha Mesh – Hands and Feet
Polysculpting a Human Male Alpha Mesh – Adding Loops and Modeling the Head
Polysculpting a Human Male Alpha Mesh – Connecting the Head and Sculpting
Polysculpting a Human female Alpha Mesh
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 80%
80%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید