آموزش FX در Houdini
Introduction to FX using Houdini
آموزش FX در Houdini
در این دوره به آموزش FX در Houdini میپردازیم. Spencer Lueders Spencer Lueders در حال حاضر سرپرست FX در تصاویر نقاشی Sony Pictures در لس آنجلس است. اسپنسر متریال های متنوع و مفاهیم فنی سطح پایین مانند ریاضیات ، هندسه و مثلثات را پوشش می دهد که کنترل کامل بر افکت را به دست می آورید. وقتی به ساخت FX بزرگ می آید، هیچ راه حل فشاری وجود ندارد.
این درس کمک می کند تا این زمینه را برای فهمیدن آنچه که در زیر ” هود” قرار دارد بگذارید. اسپنسر ، شما را از طریق ساخت با استفاده از تکنیک های تولید در Houdini از نگاه به UI و مدل سازی رویه ای در 1 هفته ، و در نهایت به ذرات، دانه ها و مایعات، بانگاهی دیگر آشنا می کند.
شما می توانید روش هایی را برای کنترل کامل زمانی که ترک ها ، گرد و غبار و باقی مانده ها، افکت های حل شدن ، و همچنین انیمیشن رویه ای و مدل سازی ایجاد کنید. در نهایت، عناصر مختلفی را که در یک صحنه نهایی ایجاد میکنید را می آورید. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی آموزش FX در Houdini :
- آموزش رابط کاربری و ساخت یک مدل
- نویز و Copy Operator
- POP و مقدمه ایی بر ذرات
- ساخت امیتر های ذرات
- حل کردن هندسه – تکنیک های ذرات
- متد های بروی ایجاد FX بدون شبیه سازی
- مقدمه ایی بر FLIP fluid
- اجمالی بر هفته های گذشته
پیش نمایش دوره آموزش FX در Houdini :
عنوان دوره : CGWorkshops – Introduction to FX using Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : – ساعت
تعداد فایل های تصویری : –
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Manuel Tausch
نرم افزار : Houdini
زیرنویس : ندارد
CGWorkshops – Introduction to FX using Houdini
Spencer Lueders is currently a FX Lead at Sony Pictures Imageworks in Los Angeles. CGWorkshops is lucky enough to have Spencer back with his 8 week online, fully mentored Houdini training course. Spencer will cover a variety of material and get into many technical low level concepts, such as the maths, geometry, and trigonometry involved in gaining complete control over an effect. When it comes to making great FX, there aren’t any pushbutton solutions. This course helps to lay that groundwork to understand what is going on under the ‘hood’. Spencer will take you stepbystep through the construction using production techniques in Houdini right from looking at the UI and procedural modeling in Week 1, and eventually on to particles, grains and fluids. You will cover methods that give complete control when you’re creating cracks, dust and debris, dissolving effects, as well as procedural animation and modeling, to name a few. Finally, you’ll bring in the various elements you have created together in one final scene.
Week 1 – The Always Exciting Part – Learning the UI and Constructing a Model
Week 2 – Copies are Cool, Copies are Cool, Copies are Cool – The Copy Operator and Noise
Week 3 – POPs is the Magic Word – Introduction to Particles
Week 4 – Is it me Or Are Particles Lazy? – Building Particle Emitters
Week 5 – Other Fun Particle Tricks To Show Your Friends – Dissolving Geometry
Week 6 – Sims are for Sucka’s! – Procedural Methods to create FX without simulation
Week 7 – Let’s Flip for FLIP fluids – Introduction to FLIP fluids
Week 8 – I Want To Be a Houdini When I Grow Up – Bringing It All Together
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز - 79%
79%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)