بیت گراف
mayaThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشحجاریشرکت سازندهطراحی کاراکترطراحی لباس و پارچهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت دارایی کاراکتر برای سینماتیک قسمت اول

The Gnomon Workshop – Character Asset Creation for Cinematics Vol. 1

آموزش ساخت دارایی کاراکتر برای سینماتیک

آموزش ساخت دارایی کاراکتر برای سینماتیک

 

آموزش ساخت دارایی کاراکتر برای سینماتیک : در این دوره از هنرمند Amy Ash ، با تمامی مراحل فرآیند مدلینگ یک کاراکتر فانتزی واقعی برای انیمیشن در ZBrush, Maya و Marvelous Designer آشنا خواهید شد. ایشان نحوه خلق کاراکترهای متقاعد کننده بصورت خلاقانه و فنی ، ساخت دارایی های کاراکتر قابل باور ، ساخت بورد رفرنس ، ایجاد مسدودسازی در ZBrush ، ایجاد اسکالپ سر ، ساخت لباس های واقعی ، مدلینگ در مایا ، افزودن جزییات در زیبراش ، نکات و ترفند ها برای انجام چالش ها و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Character Asset Creation for Cinematics Vol. 1

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 8.12 ساعت

تعداد فایل ها : 25

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Amy Ash

نرم افزار : Maya – Marvelous Designer – ZBrush – Faceform Wrap

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

The Gnomon Workshop – Character Asset Creation for Cinematics Vol. 1

Learn how to create a realistic fantasy character model for animation in this in-depth tutorial covering all stages of the modeling process. Amy Ash takes you through how to creatively and technically create convincing characters, drawing on her 20-plus years of experience in the industry to help give you the tools to elevate your own projects.

This workshop is aimed at anyone looking to learn a professional and efficient way to create compelling and believable character assets. Basic software knowledge is advised, but every process is explained in detail, so artists of any level can follow along.

Amy will show you how to creatively interpret a concept, build a reference board, and create a blockout in ZBrush for locking down proportions. She’ll then detail how to create the rough head sculpt before moving into Marvelous Designer to create realistic clothing. Amy then heads back into Maya for the retopologizing work, and walks through the process of poly modeling all other parts of the character, before finally returning to ZBrush for the final refinements and detailing.

Along the way, Any shows you her tips and tricks for navigating various challenges and explains her philosophy for using story to inform the decisions she makes, sharing how this can elevate your own work. By completing this workshop, you will have a better understanding of the entire process of character modeling for cinematics, and how to work within an animation pipeline.

حجم کل : 3.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا