بیت گراف
cinema 4dHelloluxxآموزششرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش استادی در ساخت متریال در Cinema 4D

Cinema 4D Training : learn. Mastering Materials 1 - 2

آموزش استادی در ساخت متریال در Cinema 4D

استادی در ساخت متریال در Cinema 4D

 

مدرس Tim Clapham در ابتدای مجموعه ی آموزشی استادی در ساخت متریال در Cinema 4D ، شما را در مسیر فرآیندهای مربوط به ساختن متریال های پردازشی با استفاده از سیستم شیدر سینمافوردی قرار می دهد.

تمام متریال هایی که بعد از این آموزش ایجاد می کنید 100% رویه ای هستند، یعنی از هیچ تکسچری استفاده نمی کنند و به جای آن از ترفند ها و تکنیک ها برای کنترل شیدر های native سینمافوردی استفاده می کنند.

مزیت ایجاد تکسچر های پردازشی این است که به صورت ریاضی محاسبه می شوند و بنابراین می توانند برای هر مدل مناسب باشند و اغلب به صورت یکپارچه بدون یک نقشه ی آمادهUV در مدل شما فیت می شود.

تمام متریال هایی که به عنوان بخشی از بسته بندی تولید می شوند و برای استفاده از پروژه های شما رایگان هستند، توسعه یافته اند. این مجموعه با هر صحنه کامل می شود، بنابر این می توانید بلافاصله متریال ها را به پروژه خود اعمال کنید، یا از تنظیم آنها به عنوان مرجع در هنگام آموزش استفاده کنید  با سافت ساز همراه باشید.

تصاویری از آموزش استادی در ساخت متریال در Cinema 4D :

گراویتی

عنوان دوره : Cinema 4D Training : learn. Mastering Materials 1 – 2

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.15 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tim Clapham

نرم افزار : CINEMA 4D

زیرنویس : ندارد

Cinema 4D Training : learn. Mastering Materials 1 – 2

In this first of a series of tutorials for Mastering Materials in Cinema 4D, Tim Clapham takes you through the processes involved inbuildingyour own procedural materials using the Cinema4D shader system. All of the materials you will make when following this tutorial are 100% procedural, this means that they do not use any textures and instead rely on tricks and techniques for controlling the Cinema4D native shaders. The advantage of creating procedural textures is that they are calculated mathematically and thus can be scaled to fit any model and will often tile seamlessly without any prepared UV map on your model. All of the materials are developed on suitable models which are supplied as part of the package and are free to use in projects of your own. The series comes with each scene completed so you can apply the materials immediately to your own projects, or use them to cross reference the settings as you follow the tutorial.

1.Candle
2.Mountain
3.Metal
4.Skin
5.Glass

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز - 76%

76%

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا