ایجاد صحنه سینمایی بیابانی با شبیه سازی شن و وسیله نقلیه
The Gnomon Workshop - Cinematic Sand & Dust Simulations using Houdini
ایجاد صحنه سینمایی بیابانی با شبیه سازی شن و وسیله نقلیه
ایجاد صحنه سینمایی بیابانی با شبیه سازی شن و وسیله نقلیه : این ورکشاپ 3 ساعته از هنرمند Alvaro J. Segura ، با بررسی استفاده از ذرات Vellum و ترکیب آنها با شبیهسازیهای Pyro برای ایجاد بافتهای مختلف شن، از ذرات ریز شبیه گرد و غبار تا شنهای فشردهتر و تودهای، آغاز میشود. ایشان ویژگیهای مهم Vellum و Pyro را به طور مفصل توضیح میدهد و هنرمندان را قادر میسازد تا این پارامترها را برای دستیابی به اثرات مورد نظر در شبیهسازیهای شن خود تنظیم کنند.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
او تکنیکهای ایجاد بافتهای تودهای و دستیابی به یک ظاهر دانهدار و دقیق را نمایش میدهد و همچنین رفتار گرد و غبار ریز و واقعگرایانه را مورد بحث قرار میدهد. علاوه بر این، هنرمندان یاد خواهند گرفت که چگونه برخوردها را بهینه کنند و فیلدهای سرعت سفارشی برای افزایش واقعگرایی شبیهسازی طراحی نمایند. در ادامه نحوه تنظیم چندین کانتینر و استفاده از شبکههای TOP برای تقسیم شبیهسازیهای سنگین را به بخشهای جداگانه برای یک ترکیب کارآمد اما قدرتمند توضیح میدهد. در بخش پایانی ورکشاپ، نحوه ترکیب این کانتینرها به یک حجم واحد را به عنوان VDBهای سرعت و چگالی برای مدیریت حجم سبکتر و بهینهتر شرح میدهد.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Cinematic Sand & Dust Simulations using Houdini
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.17 ساعت
تعداد فایل ها : 16
سال آموزش : 2025
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Alvaro J. Segura
نرم افزار : Nuke – Houdini
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
The Gnomon Workshop – Cinematic Sand & Dust Simulations using Houdini
Discover how to create a cinematic desert scene with sand and vehicle interactions. This complex yet rewarding simulation is demonstrated using Houdini Indie by Senior FX Artist Alvaro Segura.
This 3-hour workshop begins by delving into the use of Vellum grains and combining them with Pyro simulations to create a variety of sand textures, ranging from fine, dust-like particles to denser clumped sand. Alvaro details the crucial attributes of both Vellum and Pyro, empowering artists with the confidence to tweak these parameters for the desired effects in their own sand simulations.
Alvaro demonstrates techniques for creating clumped textures and achieving a granular, detailed look while also discussing the behavior of fine, realistic dust. Additionally, artists will learn how to optimize collisions and design custom velocity fields for enhanced simulation realism. Alvaro also walks through how to set up multiple containers and leverage TOP networks for wedging to facilitate heavy simulations and segment them into separate containers for an efficient yet powerful mix. In the final leg of the workshop, Alvaro details how to combine these containers back into a single volume as velocity and density VDBs for lighter, optimized volume handling.
By completing this workshop, artists will have practical workflows and the technical expertise to elevate their sand simulations to a professional standard.
حجم کل : 0.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : [email protected] telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋