بیت گراف
UdemyUnityآموزشبرنامه نویسیساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش توسعه بازی شماره 2: ساخت بازی Infinite Runner در Unity

Udemy - Complete Game Development Series 02 - Unity Infinite Runner

آموزش توسعه بازی شماره 2: ساخت بازی Infinite Runner در Unity

توسعه بازی شماره 2: ساخت بازی Infinite Runner در Unity

 

آموزش توسعه بازی شماره 2: ساخت بازی Infinite Runner در Unity : در این دوره از هنرمند Jingtian Li ، سفر توسعه خود را با ایجاد یک بازی Infinite Runner با استفاده از زبان سی شارپ و انجین یونیتی یاد می گیرید. قسمت دوم روی اصول اولیه یونیتی و ساخت یک بازی کامل Infinite Runner تمرکز دارد.

این دوره اصول ادیتور یونیتی،دستکاری آبجکت، لوپ پیک،ایمپوریت دارایی،سیستم ورودی جدید،فیزیک،کنترلر های انیمیشن،prefabs،گراف شیدر ها ،صدا و … را پوشش میدهد.
این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • اصول انجین بازی یونیتی
  • ساخت کامل یک بازی دونده Infinite Runner
  • استفاده از سی شارپ برای پیاده سازی مکانیک بازی
  • پکیچینگ بازی با یونیتی
  • ذخیره و لود داده های بازی با JSON
  • ایجاد اینترفیس و صدا در Unity

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Complete Game Development Series 02 – Unity Infinite Runner

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 15.57 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 72

سال آموزش : 2023

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jingtian Li

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Complete Game Development Series 02 – Unity Infinite Runner

Welcome to the second installment of the Complete Game Development Series – Project Infinite Runner! In this course, we’ll learn the basics of Unity, the most widely used game engine, and develop a complete infinite-runner game.

We’ll start by covering the fundamentals of the Unity editor, including basic object manipulation, game objects, and their components, the game loop, and asset importing. Then, as we build the game, we’ll cover more concepts such as the new input system, physics, animation controllers, prefabs, shader graphs, audio, and more.

Completeness is essential to this tutorial. We won’t skip any steps in the process, and we won’t use any third-party code or plug-ins. We’ll implement everything from scratch, including the player controller, world generation, shader graph, player profile, leaderboard system. We’ll strive for clean and extensible code throughout.

In addition to Unity, we’ll also briefly cover some very simple modeling with Blender to show other aspects of the game development process.

حجم کل : 9.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا