بیت گراف
blenderSubstance DesignerSubstance PainterUdemyUnreal EngineZBrushآموزشرندرینگشرکت سازندهطراحی محیطمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش طراحی محیط مدولار در Unreal Engine 5

Udemy – Complete Modular Environments in Unreal Engine 5

آموزش طراحی محیط مدولار در Unreal Engine 5

طراحی محیط مدولار در Unreal Engine 5

 

آموزش طراحی محیط مدولار در Unreal Engine 5 : در این دوره از هنرمند Nexttut Education Pvt.Ltd، با نحوه ایجاد محیط های مدولار در Unreal Engine 5, Blender, Zbrush, Substance Painter, و Substance Designer آشنا خواهید شد. این دوره نحوه ساخت محیط،جزییات دهی،ایجاد متریال زیبا،نورپردازی،رندرینگ ،یووی و …. را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش طراحی محیط  :

  • ساخت محیط مدولار
  • ایجاد متریال و هندسی کاشی کاری شده
  • ایجاد نور برای محیط های بازی
  • ایجاد وسایل AAA
  • تئوری مدولار و سیستم ها
  • ایجاد متریال کاشی کاری شده و تغییرات
  • کار در آنریل 4 برای ساخت محیط های بازی
  • ایجاد ماسک های یووی برای افزودن جزییات بیشتر

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Complete Modular Environments in Unreal Engine 5

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 38.39 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 101

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Nexttut Education Pvt.Ltd

نرم افزار : Unreal Engine – Blender – Zbrush – Substance Painter – Substance Designer

زیرنویس انگلیسی : دارد

Udemy – Complete Modular Environments in Unreal Engine 5

My name is Arash and I have been a 3D character artist for games for some time now. I have a background in teaching Game-Art related content and I feel confident that you are going to learn a lot from this course.

By the end of this course:

● You will have the knowledge to create Modular Environments

● You will be able to create a decent game environment

WHAT WILL I LEARN:

● Modular Theory and Systems

● Creating Tiling materials and variations

● Working in UE5 to create game environments

● Creating Second UV masks to add more detail in materials

COURSE PROJECTS:

We will start by talking about modularity theory and its benefits and disadvantages, and offer some solutions to cure some problems. Then start working on the planning stage to make sure that we have a strong ground to stand on top of. Then we create the block-out to make sure that our ideas are correct, then start to add iteration on top of iteration to finalize the environment. In the way, we will learn about tiling geometry, tiling materials, displacing simple geometry to create complex details, creating good-looking materials, lighting and many more.

حجم کل : 37 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.45 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا