آموزش گرافیک های کامپیوتری با OpenGL مدرن و زبان ++C
Udemy - Computer Graphics with Modern OpenGL and C++
آموزش گرافیک های کامپیوتری با OpenGL مدرن و زبان ++C
آموزش گرافیک های کامپیوتری با OpenGL مدرن و زبان ++C : در این دوره از هنرمند Ben Cook ، با تئوری و کد پشت برنامه های گرافیکی OpenGL مدرن آشنا خواهید شد تا بتوانید انواع بازی ها و شبیه سازی ها و موارد دیگر را بسازید. این دوره منحصر به فرد نه تنها کدهای مورد نیاز را با استفاده از OpenGL یاد میدهد بلکه تئوری پشت آن را نیز توضیح می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- ایجاد برنامه های گرافیکی با استفاده از زبان ++c و OpenGL
- استفاده و درک GLEW و GLFW
- آموزش طراحی آبجکت های سه بعدی
- استفاده از شیدر های OpenGL
- استفاده و درک متغیر های uniform
- استفاده از کتابخانه GLM برای تبدیل های سه بعدی
- ترنسلیت،روتیت و اسکیل سه بعدی آبجکت ها
- درک و استفاده از مفاهیم interpolation برای ساده سازی برنامه های سه بعدی
- استفاده از Indexed Draws برای ساده سازی ساخت مدلهای سه بعدی
- شناخت و استفاده از هر دوی پروجکشن پرسپکتیو و orthogonal
- پیاده سازی دوربین کنترل شده کاربر برای ناویگیت دنیای سه بعدی با کیبورد و ماوس
- اعمال تکسچرها به مدل های سه بعدی برای دادن جزییات بیشتر
- اعمال Phong Lighting model برای افزودن نورپردازی واقعی به صحنه سه بعدی
- استفاده از سه نوع نور : Direction, Point و Spot
- ایمپورت مدل های سه بعدی در برنامه هایی چون بلندر و مکس با کتابخانه Assimp
- اعمال سایه های Omnidirectional و Directional
- تکنیک های بهینه سازی مپینگ سایه
- نحوه اعمال منابع Omnidirectional Shadow مختلف به صحنه
- پیاده سازی یک Skybox برای افزایش دامنه صحنه سه بعدی با استفاده از cubemaps
عنوان دوره : Udemy – Computer Graphics with Modern OpenGL and C++
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 21.16 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 40
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Ben Cook
نرم افزار : –
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Computer Graphics with Modern OpenGL and C++
Create 3D graphical applications using C++ and OpenGL
Use and understand GLEW and GLFW
Draw 3D objects to a window
Use OpenGL shaders (vertex, fragment and even geometry shaders!)
Use and understand uniform variables
Use the GLM (OpenGL Maths) library for 3D transforms
Translate, Rotate and Scale 3D objects
Understand and use the concepts of interpolation to streamline 3D applications
Use Indexed Draws to simplify 3D model construction
Understand and use both orthogonal and perspective projections
Implement a user controlled camera to navigate 3D worlds using keyboard and mouse input
Apply textures to 3D models to give them more detail
Apply the Phong Lighting model to add realistic lighting to a 3D scene
Use three types of light: Direction, Point and Spot Lights (and have multiple Point/Spot Lights in a scene!)
Import 3D models made in external applications such as Blender and 3DSMax using the Assimp library
Apply both Directional Shadows and Omnidirectional Shadows
Shadow Mapping optimisation techniques
How to apply MULTIPLE Omnidirectional Shadow sources to a scene
Hi! Welcome to the Computer Graphics with Modern OpenGL and C++ course!
This course is designed to be unique from most other OpenGL courses out there, because it not only teaches you the code needed to use OpenGL, but it also teaches you the THEORY behind it all! This is immensely important for any aspiring graphics or game developer, because understanding the theory behind what we do enables you to form your own graphical style!
I intend to help you understand both HOW and WHY we do what we do, so you can create your own systems derived from the foundations of graphical development, pushing you further ahead of all your competitors out there.
This course is designed to teach you modern OpenGL and graphics techniques without any prior knowledge of graphical theory. All you need is some C++ experience and preferably an understanding of trigonometry.
This course will receive constant support, to ensure you learn everything there is to know, beyond just the basics that most other courses will teach you. As an example of this, this series already covers things as advanced as Shadow Mapping, a rare commodity among OpenGL courses (especially when it comes to Shadow Mapping for MULTIPLE Point Lights!!).
So I hope you take an interest in this course and enjoy watching it as much as I do making it!
حجم کل : 10.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید