طراحی کانسپت در Unreal Engine 4 : مقدمه ای بر ورک فلوی ریل تایم
Concept Design and Key Art in Unreal Engine 4 – Intro to real-time 3D
طراحی کانسپت در Unreal Engine 4
در این آموزش طراحی کانسپت در Unreal Engine 4 از سایت Artstation ، در 6 ساعت، با نحوه ایجاد یک زمین بازی دیجیتال بصورت ریل تایم برای ایجاد کامپوزیشن ها و سناریوهای نورپردازی بی نهایت در Unreal Engine 4 آشنا می شوید. همچنین از Megascans جهت سرعت بخشیدن به فرآیند ساخت جهان و ری ترسینگ استفاده خواهد شد.
این دوره برای هنرمندان و طراحانی که قصد دارند در پایپ لاین سه بعدی کار کنند و بدنبال سرعت بخشیدن به فرآیند پروتوتایپ (نمونه سازی) خود هستند، مناسب است. این آموزش برای هر سطحی از کاربران مفید می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- مروری بر مراحل مورد نیاز برای ایجاد آثار هنری از نحوه نصب انجین تا استفاده از مگااسکن و در نهایت رنگ آمیزی در فتوشاپ
- گنجاندن رندرینگ ریل تایم در پایپ لاین سه بعدی
- 5 فصل تئوری و دموی عملی
- همراه با مدلهای سه بعدی با تکسچر (زمین،فضانورد و مریخ نورد)
- آثار هنری JPG
عنوان دوره : Artstation – Concept Design and Key Art in Unreal Engine 4 – Intro to real-time 3D workflow
سطح : تمامی سطوح
زمان کل دوره : 6 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 24
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Vladimir Somov
نرم افزار : Unreal Engine
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Artstation – Concept Design and Key Art in Unreal Engine 4 – Intro to real-time 3D workflow
In this tutorial you will learn how to create real time digital playground that can be used to create endless compositions and lighting scenarios in Unreal Engine 4 while using Megascans to speed up your world building process as well as ray-tracing to elevate visual fidelity of your renders.
Who is this for:
Concept artists and designers who want to incorporate 3D into their pipeline. As well as environment artists that are looking to speed up their prototyping process. This course was designed to be informative and engaging for artists of different levels and professional backgrounds
Beginner artists will get an overview of every step that is required to create a finished artwork starting from how to install the engine and get access to Megascans to final paintover in Photoshop.
Experienced professionals on the other hand will learn how to incorporate real time rendering into their 3D pipeline as long as few tips and trick that can speed up your modeling and world building in 3D.
CHAPTER 1 – Introduction – 3 min
CHAPTER 2 – Modeling Overview – 30 min
FBX Export checklist
Vehicle modeling/Export
Character Modeling/Export
Terrain Generation/Export
CHAPTER 3 – UE 4 / Megascans Installation and Setup – 32 min
Unreal 4 download and installation
Unreal 4 UI basics
Quixel Bridge setup
Importing Megascans into Unreal 4
CHAPTER 4 – Unreal 4 Fundamentals – 2.3 hours
Part 1 – 38min
Reference board
Importing Assets
Megascans library scouting
Setting up sky and atmosphere
Part 2 – 45min
Materials and textures
Terrain blend material
Character glass and emissive
Vehicle metals and plastics
Part 3 – 55min
Cinematic camera
Post processing
Rendering Features
Scattering
Lighting
Volumetric fog
CHAPTER 5 – Timelapse Demo – 1.6 hours
Part 1 – 31min
Unreal Engine scenes assembly
Part 2 – 31min
Photoshop Painover,
Color harmonies
Composition
Value separation
Removing CG look
Part 3 Bonus – 28min
حجم کل : 3.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋