بیت گراف
UdemyUnityآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت یک بازی موبایلی همانند Geometry Dash در Unity

Udemy - Create a Mobile Game Like Geometry Dash in Unity

آموزش ساخت یک بازی موبایلی همانند Geometry Dash در Unity

آموزش ساخت یک بازی موبایلی همانند Geometry Dash در Unity

 

آموزش ساخت یک بازی موبایلی همانند Geometry Dash در Unity  : در این دوره از هنرمند Tabsil Makes Games ، با نحوه ساخت یک نوع بازی موبایل پلتفرمر دو بعدی Hyper Casual در انجین یونیتی در کمترین زمان ممکن آشنا خواهید شد. این دوره اصول اولیه ، حرکت بازیکنان،پرش آنها، استفاده از Tweening Library، تست فیزیک با عناصر مختلف ،استفاده از سیستم Tilemap ، افزودن سیستم ریست و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ساخت یک بازی موبایلی همانند Geometry Dash در Unity  :

  • ایجاد حرکت دقیق فیزیک
  • استفاده از عملکرد های اساسی سیستم Tilemap یونیتی
  • صاف و صیقلی کردن انیمیشن و حرکت بازیکنان
  • تنظیم یک دوربین صاف و منطقی

گراویتی

عنوان دوره : Udemy – Create a Mobile Game Like Geometry Dash in Unity

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.27 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 29

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tabsil Makes Games

نرم افزار : Unity

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Udemy – Create a Mobile Game Like Geometry Dash in Unity

Learn how to make a kind of Hyper Casual 2D Platformer Mobile Game in Unity in no time!

Create precise Physics Movement
Use the Basic Functionalities of Unity’s Tilemap System
Smooth / Polish the Player Movement & Animation
Setup a Smooth Camera Follow Logic

Before reading this description, go have a look at the presentation video.

You will have a pretty good understanding of what you’ll be able to achieve after taking the course :).

Can you spot all of the things you will learn ?

If not, let me help you a bit.

We are going to start with the basics, constantly moving the player to the right, in a precise manner.

Then we will make it jump !

After that, it will rotate it in a smooth way, we will use a Tweening Library for that.

We will test the physics with different world elements to make sure we get the behavior that we want.

For the terrain, we will use Unity’s powerful Tilemap system.

We will actually have multiple tilemaps, depending on the nature of the objects we have.

We will then add a reset system, to bring the player back if he hits an obstacle.

And the special thing here is a Shader, to animate the terrain as we go, without destroying the performance of the game.

حجم کل : 0.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا