ایجاد پراپ برای پایپ لاین VFX با Maya, ZBrush, Substance
Udemy – Create a Prop for VFX Pipeline with Maya, ZBrush, Substance
ایجاد پراپ برای پایپ لاین VFX
ایجاد پراپ برای پایپ لاین VFX با Maya, ZBrush, Substance : در این دوره از Victory3D LLC، هنرمند Mieszko Lacinski ، با نحوه ایجاد واقعی دارایی برای فیلم/جلوه های ویژه با استفاده از برنامه های Maya, ZBrush, Substance آشنا خواهید شد. این دوره نحوه ساخت دارایی برای صحنه جلوه های بصری را یاد میدهد. همچنین شما را با ایجاد فنی مدل و نحوه کارکردن آن در رابطه با لایوت فیلم،انیمیشن و نورپردازی آشنا می کند. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- نحوه ایجاد دارایی واقعی در فیلم
- نحوه بهینه سازی مدل برای مطابقت با استانداردهای صنعت برای رندر
- ایجاد LOD
- آموزش فرآیند هر هنرمندی که در صنعت سینما کار کرده است
عنوان دوره : Udemy – Create a Prop for VFX Pipeline with Maya, ZBrush, Substance
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.53 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Mieszko Lacinski
نرم افزار : Maya – ZBrush – Substance
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Create a Prop for VFX Pipeline with Maya, ZBrush, Substance
Mieszko Lacinski is a professional Texture Artist/3D Generalist who had experience working on movies such as Wonder Woman, Thor Ragnarok, Justice League, The Nutcraker and more. He is currently working as a CG supervisor/Texture Lead for 3DE studio in Poland and loves his work because of the interaction and help that he can bring to the team. His advice for artists who want to make it in the film/movie industry is to always see the value of reference. He believes it is the most important tool to achieve any type of asset in 3D. Whenever possible, it’s significant to find and collect references first and stick to them whenever possible. Mieszko’s other interests include space exploration and basically anything related to space. He also loves 3D printing and the idea of using 3D printing to save lives.
Course Info
In this course, you will gain understanding on how to create an asset for a Visual Effects scene. You will be taken through the technical creation of the model and how to make it work in relation to film layout, animation, and lighting. Through the creation of LODs(Level of Distance) using Maya, you will learn about optimization industry standards for rendering. You will go through the steps of texturing using Substance, which is almost taking the lead as the software used in the film industry today. The entire course as a whole takes you through the process that every artist working in the movie industry goes through to create a professional realistic asset.
حجم کل : 3.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید