آموزش ایجاد بازی MOBA سه بعدی برای موبایل با Godot
Udemy – Create Your 3D MOBA Game for Mobile Using Godot
ایجاد بازی MOBA سه بعدی برای موبایل با Godot
آموزش ایجاد بازی MOBA سه بعدی برای موبایل با Godot : در این دوره از هنرمند Anas Khalil، با استفاده از انجین Godot ، نحوه توسعه بازی مولتی پلیر آنلاین نبرد Arena برای موبایل را یاد خواهید گرفت. این دوره نحوه ساخت بازی 3D MOBA با استفاده از انجین Godot 3.x را نشان میدهد.در پایان دوره،شناخت عمیقی از مفاهیم پشت پرده بازی های شبکه ایی مولتی پلیر و شروع به ساخت بازی موبایل سه بعدی را با Godot کسب خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش :
- استفاده از Godot برای ساخت یک بازی معتبر سرور
- تکنیک های بهینه سازی برای پرفرمنس 60fps روی دستگاه های موبایل
- ساخت مکانیک های حرکتی و جنگی پیشرفته در یک شبکه
- ایجاد سیستم مبتنی بر Lobby/Room برای بازی
- آموختن مکانیسم و روش های ضد تقلب
- آشنایی با روش های پیشرفته جبران تاخیر در شبکه (تطبیق،درون یابی ،همگام سازی سرعت)
- ایمپورت مدلها و انیمیشن های سه بعدی از Mixamo تا بلندر به Godot
- ساخت پایگاه کد سرور/کلاینت قابل مدیریت
- استفاده از سیستم ذرات برای ایجاد افکت های ویژه
عنوان دوره : Udemy – Create Your 3D MOBA Game for Mobile Using Godot
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 17.56 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 50
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Anas Khalil
نرم افزار : Godot
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Create Your 3D MOBA Game for Mobile Using Godot
This course will help you start your next 3D MOBA (Multiplayer online battle arena) Game using Godot Engine and making sure it works on mobile devices!
The course is currently using Godot 3.x. It will be updated to Godot 4.x. once it is fully stable for mobile!
The course is carefully divided into 10 sections that contain videos relevant to each section.
You will learn the basics of importing 3D characters from Mixamo to Godot and how to setup a flexible animation Tree for your character. Then we will build the 3D environment by importing 3D assets into Godot and learning how to manipulate them, then we move into optimizing the assets for mobile devices using Lightmap baking in Godot, and we will go through implementing multi resolution and multi touch input features. You will also learn how to use the particle system in Godot to create special effects.
Next I will walk you through creating a Lobby/Room system for your Game. We will then address advanced game networking concepts such as entity interpolation, clock sync, reconciliation, etc.. and learn how to utilize them in your next Game through movement and combat.
حجم کل : 8.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید