بیت گراف
Marvelous DesignermayaThe Gnomon WorkshopZBrushآموزششرکت سازندهطراحی کاراکترطراحی لباس و پارچهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت کاراکتر برای بازی بخش اول

The Gnomon Workshop – Creating a Character for Games: Vol. 1

آموزش ساخت کاراکتر برای بازی بخش اول

آموزش ساخت کاراکتر برای بازی بخش اول

 

آموزش ساخت کاراکتر برای بازی بخش اول : در این دوره 4.5 ساعته ، با نحوه ساخت یک کاراکتر از کانسپت اولیه تا اسکالپ نهایی با استفاده از نرم افزار های ZBrush, Maya & Marvelous Designer آشنا خواهید شد. این آموزش فرآیند حجاری یک کاراکتر سه بعدی بازی از صفر با استفاده از تکنیک های مورد اعتماد صنعت را نشان می دهد.

مدرس دوره نشان می‌دهد که چگونه می‌توان صورت و بدن یک کاراکتر را از صفر بجای استفاده از دارایی‌های از پیش ساخته‌شده ساخت و نحوه بلوکه‌کردن کاراکتر به‌صورت کارآمد را با در نظر گرفتن مراحل بعدی آموزش می‌دهد.

همچنین، فرآیند ساخت متریال مختلف از جمله پارچه، چرم و فلز را پوشش و بینش‌های حرفه‌ای خود را در مورد پیش‌بینی مشکلات احتمالی و جلوگیری از وقوع آن‌ها با رعایت روش‌های استاندارد صنعت ارائه می‌دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Character for Games: Vol. 1

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.5 ساعت

تعداد فایل ها : 20

سال آموزش : 2025

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Omid Moradi

نرم افزار : Maya – Marvelous Designer -ZBrush

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Character for Games: Vol. 1

This comprehensive workshop covers the entire process of sculpting a 3D game character from scratch using industry-trusted techniques. Omid Moradi, a lead character and creature artist/sculptor, presents his tried-and-tested workflow for crafting AAA game characters using industry-standard software, ZBrush, Maya and Marvelous Designer. This 4.5-hour workshop is designed for mid-level and senior character artists who are already familiar with 3D character creation but want to deepen their understanding and elevate their skills.

Omid discusses why paying close attention to each step of the game character creation pipeline is essential. He demonstrates how to sculpt the face and body of a character from scratch, rather than relying on preexisting assets, and shows how to efficiently block out a character while being mindful of the forthcoming steps. The creation process of various materials, including fabric, leather and metal, is also covered. Omid also offers professional insights into anticipating potential issues and preventing them from occurring while following industry practices.

By completing this workshop, artists will have a deep understanding of how to break down complex designs into smaller, manageable parts and prioritize each step of the pipeline to create any intricate design in 3D successfully. The techniques learned will be helpful for artists to turn to time and again.

حجم کل : 4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز:

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا