3ds maxMarmoset ToolbagSubstance PainterThe Gnomon WorkshopZBrushآموزشساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت شمشیر لیزری برای بازی

The Gnomon Workshop – Creating a Laser Sword for Games

آموزش ساخت شمشیر لیزری برای بازی

آموزش ساخت شمشیر لیزری برای بازی

 

آموزش ساخت شمشیر لیزری برای بازی : در این دوره از هنرمند Dylan Mellott ، با فرآیند کامل ساخت دارایی های بازی سه بعدی سطح سخت بسیار با کیفیت با ورک فلوی 3ds Max, ZBrush, Marmoset Toolbag & Substance Painter آشنا خواهید شد. ایشان در 3 ساعت ، پایپ لاین کامل هنر بازی سه بعدی را به اشتراک می گذارد تا نحوه ساخت یک سلاح آماده بازی را یاد دهد.

این آموزش مسدود سازی مدل سه بعدی در 3ds Max ، حجاری و جزییات دهی به عناصر ارکانیگ کانسپت در زیبراش، ریتوپولوژی و یووی آنرپینگ با استفاده از RizomUV ، بیکینگ در Marmoset Toolbag 4 و تکسچرینگ در Substance Painter و … را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Laser Sword for Games

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.56 ساعت

تعداد فایل ها : 10

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Dylan Mellott

نرم افزار : Marmoset Toolbag – 3ds Max – ZBrush – Substance Painter

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Laser Sword for Games

Learn the complete process for creating professional-quality, hard-surface 3D game assets. In this 3-hour workshop, Bungie’s Dylan Mellott shares his entire 3D game art pipeline to teach how to create an impressive game-ready weapon.

The workshop starts with the concept and begins with the initial model block-out of the 3D model in 3ds Max before moving into ZBrush, where Dylan spends time sculpting and detailing the organic elements of the concept. With everything sculpted, Dylan dives back into 3ds Max, where he covers retopology and UV unwrapping using RizomUV before tackling baking using Marmoset Toolbag 4 and texturing in Substance Painter.

This workshop is intended for artists with basic working knowledge of 3ds Max, ZBrush, Marmoset Toolbag, and Substance Painter. Dylan’s goal is to teach those interested in learning how to blend hard-surface poly modeling with organic sculpting — all wrapped up in a cyberpunk package.

Throughout the workshop, Dylan shares his thoughts, perspective, and experience of the role of a modern hard-surface 3D artist following eight years of experience working in the videogame industry. He shares his personal reflections on the game art process and offers his raw, tried-and-tested tips and techniques.

Project files provided with this workshop include Dylan’s complete 3ds Max modeling scene, his Marmoset Toolbag 4 baking scene, the complete high-poly and low-poly FBX models, his Substance Painter texturing file, the ZBrush ZTool of the high-poly sculpt, and the rendered scene from Marmoset Toolbag.

Dylan recommends that 3ds Max users install the Zero-Center Pivot Unimover plugin and the TexTools plugin to follow along with this workshop.

00. Preview
01. The Concept
02. Model Blockout in 3ds Max
03. Mid-Poly Modeling
04. High-Poly Sculpting In ZBrush
05. Retopology
06. UV Unwrapping
07. Baking Normals & Ambient Occlusion
08. Texturing in Substance Painter
09. Presentation & Polish In Marmoset Toolbag 4
10. In Closing

حجم کل : 5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا