mayaThe Gnomon Workshopآموزشریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت ریگ چهارپا برای پروداکشن در Maya

The Gnomon Workshop – Creating a Quadruped Rig For Production

آموزش ساخت ریگ چهارپا برای پروداکشن در Maya

آموزش ساخت ریگ چهارپا برای پروداکشن در Maya 

 

آموزش ساخت ریگ چهارپا برای پروداکشن در Maya  : در این دوره از هنرمند Paween Sarachan ، با تکنیک های ریگینگ جهت ساخت ریگ حیوان چهارپا برای پروداکشن با نرم افزار مایا آشنا خواهید شد. در 6.5 ساعت ، نکات و ترفند های ساخت ریگ با کیفیت و کاربرپسند با یک انیماتور باتجربه در تولید VFX را می آموزید.

این دوره اصول اولیه ، ایجاد ریگ های بدن اصلی بصورت گام به گام بدون نیاز به پلاگین خاصی ، نحوه استفاده از اسکریپت Python برای ایجاد ریگ کنترل ، نحوه ایجاد سیستم Spline-IK با رفتار واقعی برای کشیدن و فشار دادن قفسه سینه و لگن ، نحوه ایجاد FK/IK switch setup برای اندام ها ، تنظیم IK stretch ، تکنیک double FK control structure ، تکنیک Limb Lock و … را پوشش می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating a Quadruped Rig For Production

سطح : متوسط تا پیشرفته

زمان کل دوره : 6.33 ساعت

تعداد فایل ها : 11

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Paween Sarachan

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

The Gnomon Workshop – Creating a Quadruped Rig For Production

Improve the quality of your rigs with this professional guide to creating quadruped rigs. In this 6.5-hour workshop, Paween Sarachan shares the tips and tricks he’s learned to create user-friendly rigs while working alongside experienced professional animators in VFX production. The rigging system featured in this workshop was developed while working with Chalermphol Wattanawongtrakool, Senior Animator at Framestore, and Colin McEvoy, Animation Supervisor at DNEG. It has been tried and tested to meet the highest quality production standards while being animator-friendly.

This workshop begins from the basics and works through the creation of the final main-body rigs in a step-by-step process. One of the key components of this workshop is creating the realistic spine, which gives a final output that you’ll see used in VFX production — all without the need for any plugins. You’ll learn how to use the helper Python script to create the generic control rig and how to create a Spline-IK system with realistic behavior to push and pull the chest and pelvis, allowing all components to move together efficiently.

Parween also instructs how to create the FK/IK switch setup for the limbs, as well as the IK stretch setup, and the double FK control structure technique for the toe setup. You’ll learn the Limb Lock technique, the scapula auto aim setup, and discover Parween’s belly trick setup with cMuscleSmartConstraint node. He also covers the skinning weight technique using Maya’s skinning tools.

Included with this workshop is the model used and tested by the talented Colin McEvoy.

حجم کل : 2.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت‎ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.45 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا