آموزش ایجاد مجموعه کارتونی در Maya
آموزش ایجاد مجموعه کارتونی در مایا
آموزش ایجاد مجموعه کارتونی در مایا : در این دوره اموزشی تکنیک های صرفه جویی در وقت برای ایجاد مجموعه های کارتونی ،نگاهی به توسعه محیط ها ، تکنیک های پروداکشن برای مدلینگ ، یووی لایوت ، تکسچرینگ و شیدر را با استفاده از نرم افزار مایا می آموزیم. 6 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه ، راهنمای گام به گام هنرمندان از طریق ریوکر اثبات شده برای مدلینگ ، تکسچرینگ ، پروسه های شیدینگ ایجاد مجموعه های کارتونی و محیط های با سبک خاص که در فیلم های انیمیشنی دیده می شود ، می باشد.
تکسچرینگ با یووی و پروجکشن ، ایجاد مدلهای با سبک خاص، متد هایی برای انعطاف پذیری ،تکنیک های مدلینگ ارگانیک،تکنیک های مدلینگ سطح سخت، تنظیمات پایپ لاین برای آماده سازی دارایی ها ، افزودن جزییات تکسچر، کار با انواع هندسه های مالتی پل، استفاده خلاق از یووی لایوت ، جمع آوری و اسمبل متریال و شیدر ،ایجاد کارت های برگی،کار با مقیاس،ایمپورت وکتور آرت ، قرار دادن شاخ و برگ با geometryPaint ، کار با پراکسی ، ترکیب اشکال برای ایجاد تنوع ، افزودن Subdivisions محلی به زمین، علامتگذاری هندسه برای تکسچر با 3D Paint ، از جمله مواردی است که در این مجموعه ارائه شده از سافت ساز ، آموزش داده می شود. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی آموزش ایجاد مجموعه کارتونی در مایا :
- ایجاد چادر سیرک و افزودن پرچم به آن
- کار با تکسچر و uv روی چادر سیرک
- ایجاد پروکسی با وضوح پایین
- ایجاد هندسه از منحنی های Illustrator
- ساخت چرخ و فلک
- پینت تکسچر با UV Snapshot
- اسکالپ زمین
- پینت تکسچر های زمین
- ساخت مسیر غلطکی
- افزودن متن سه بعدی در Maya
- و …
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش آموزش ایجاد مجموعه کارتونی در مایا را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Pluralsight – Creating Cartoon Sets in Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 6.10 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 42
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Justin Marshall
نرم افزار : Maya
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Creating Cartoon Sets in Maya
Learn a time-saving workflow to creating cartoon sets, look development for environments, and production techniques for modeling, UV layout, texturing, and shader assembly. Contains over six hours of project-based training and guides artists step-by-step through a proven approach to the modeling, texturing, and shading processes of creating stylized cartoon sets and environments as seen in animated feature films. Popular highlights include: Look Development; Asset Referencing Workflow; Texturing with UVs and Projection; Creating Stylized Models; Methods for Exaggerating Proportions; Organic Modeling Techniques; Hard Surface Modeling Techniques; Asset Preparation for Pipeline Setting; Adding Textural Detail Procedurally; Working with Multiple Geometry Types; Creative Use of UV Layout; Shader and Material Assembly; Building Models in Sections; Creating Foliage Cards; Nested Ramps; Working with Scale; Importing Vector Art; Placing Foliage with geometryPaint; Working with Proxies; Creating the Illusion of Detail; Blend Shapes to Create Variation; Adding Local Subdivisions to Terrain; Marking Geometry for Textures with 3D Paint. Software required: Maya 8 and up (2008 required for project files).
Starting the Circus Tent 16m 38s
Finishing the Tent 13m 59s
Adding Flags to the Tent 11m 5s
Working with UVs and Textures on the Circus Tent 14m 5s
Using Blend Shapes to Create Variation 9m 23s
Creating Low-resolution Proxies 7m 56s
Preparing the Assets for Export 16m 53s
Building the Vendor Stand 12m 8s
Using Deformers to Finish the Stand 17m 22s
Working with UVs and Texture on the Vendor Stand 13m 52s
Dressing the Stand 9m 25s
Building the Hammer Bell 14m 28s
Finishing the Base of the Hammer Bell 14m 42s
Creating 3D Geometry from Illustrator Curves 7m 29s
Building the Ferris Wheel in Sections 12m 33s
Finishing the Ferris Wheel 9m 49s
Starting the Funhouse 14m 17s
Finishing the Funhouse Face 10m 52s
Distributing Lights Along the Funhouse Sign 6m 32s
Painting Textures Using UV Snapshot 10m 45s
Using Ramps and Placement Nodes to Quickly Add Painted Detail 5m 54s
Starting the Terrain – Adding Selective Subdivisions 5m 0s
Sculpting the Terrain 6m 36s
Using UV Snapshot and 3D Paint to Aid in Texturing 6m 52s
Painting the Terrain Texture 12m 27s
Creating Foliage ‘Sprites’ 7m 54s
Building the Roller Coaster Path 8m 48s
Creating the Track Profile 7m 7s
Building a Material for the Roller Coaster 10m 43s
Adding Supports to the Roller Coaster – Dealing with Scale Issues 6m 23s
Modeling the Roller Coaster Building Using Deformers 7m 30s
Adding 3D Text in Maya 8m 36s
Assembling the Set – Referencing Assets; Swapping Proxies 9m 28s
Making Changes to Individual Assets; Replacing References 10m 7s
Methods of Placing Foliage 8m 44s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب
امتیاز سافت ساز - 83%
83%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.