آموزش ساخت دوبل های دیجیتال کارآمد برای VFX
The Gnomon Workshop – Creating Efficient Digital Doubles for VFX
آموزش ساخت دوبل های دیجیتال کارآمد برای VFX
آموزش ساخت دوبل های دیجیتال کارآمد برای VFX : در این دوره از هنرمند Pat Imrie ، در 3 ساعت با ورک فلو ساخت کاراکتر و ایجاد دوبل دیجیتال در برنامه های ZBrush ، Faceform Wrap و Maya آشنا خواهید شد.این دوره نحوه آماده سازی داده های اسکن برای ایجاد دارایی در سطوح مختلف ، نحوه استفاده از Faceform Wrap برای تطبیق بیس مش با داده های اسکن شده ، تکثیر و تکرار سریع لباس با مایا و زیبراش ، نحوه ساخت یک ریگ basic-pose برای کمک به جابجایی دارایی ، تست مپ های تکسچر و ساخت دوبل های دیجی با کیفیت بالا را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Efficient Digital Doubles for VFX
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل ها : 18
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Pat Imrie
نرم افزار :Maya – ZBrush – Faceform Wrap
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Efficient Digital Doubles for VFX
Learn how to create digi doubles for VFX production quickly and efficiently without sacrificing on quality using an industry-standard workflow. This 3-hour workshop by Pat Imrie is aimed at beginners without any experience creating a digital double, though the information included will also be helpful for seasoned professionals looking to expand their knowledge and update their workflow.
Pat’s goal with this workshop is to replicate as closely as possible what it would be like to work on a digi double task in a studio setting. Using scan data from Clear Angle Studios, a supplier of scan data for the film and TV industries, the workshop kicks off with a lesson about how to prepare the scan data in order to maximize how it can be used to create an asset at multiple levels of detail. He then explains in detail how to use Wrap by Faceformto match the base mesh to the scan data before exploring various techniques that can be used for quickly replicating the clothing using Maya and ZBrush.
Additionally, Pat walks through how to build a basic-pose rig to help repose the asset and looks at how to project and test texture maps to ensure the asset is properly prepared to pass on to other departments.
By completing this workshop, you will have gained a better understanding of the workflows used to create high-quality digi doubles and what their place is within a production pipeline.
حجم کل : 1.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋