آموزش ساخت اشکال صورت با استفاده از فتوگرامتری
The Gnomon Workshop – Creating Facial Blendshapes Using Photogrammetry
آموزش ساخت اشکال صورت با استفاده از فتوگرامتری
آموزش ساخت اشکال صورت با استفاده از فتوگرامتری : در این دوره از هنرمند Adam Spring ، با پایپ لاین FACS با استفاده از نرم افزار های Lightroom, Metashape, Wrap, Maya, ZBrush & Photoshop برای ایجاد صورت واقعی با فتوگرامتری آشنا خواهید شد.
ترکیب شکل ها و داده های فتوگرامتری دو عنصر بسیار مهم در هنگام ایجاد ریگ های واقعی صورت انسان به صورت سه بعدی می باشند. این دوره تمامی جنبه های ضروری کپچر اسکن های FACS و پردازش داده ها به شکل های ترکیبی را پوشش می دهد.
این دوره نحوه کپچر حالات صورت اسکن شده ، ایجاد رگ صورت مبتنی بر FACS ، استفاده از DSLR ، پردازش داده ها در Agisoft Metashape ، ایجاد Blendshape Rig & Dynamic Shader در مایا ، ادغام اسکن ها در ریگ یک صورت ، جداسازی نواحی مختلف اسکن در زیبراش ، اصول کامپوزیشن ، دستیابی به رئالیسم و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Facial Blendshapes Using Photogrammetry
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.18 ساعت
تعداد فایل ها : 13
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Adam Spring
نرم افزار : Lightroom, Metashape, Wrap, Maya, ZBrush & Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Facial Blendshapes Using Photogrammetry
Blendshapes and photogrammetry data are two very important elements when creating realistic human facial rigs in 3D. Instructor Adam Spring, Facial Modeler at Blur Studio, covers all the essential aspects of capturing FACS scans and processing the data into isolated blendshapes. He then looks at how these blendshapes can be used within a FACS based facial rig.
In this tutorial, you will explore how to capture scanned facial expressions and process that data into isolated blendshapes. You will learn how these facial shapes can be used to create a FACS-based facial rig, and will take a look at integrating expression texture maps into a facial rig, which will be dynamically driven by the isolated facial shapes.
Adam begins by covering how to capture and process multiple FACS scans with a single camera. For this exercise, he uses a DSLR and processes the data in Agisoft Metashape. The focus then shifts to wrapping and cleaning up the scan data before moving onto the final stage of the workshop: Creating a Blendshape Rig & Dynamic Shader in Maya. During this chapter he focuses on how to integrate the FACS scans into a facial rig, by isolating different areas of the scans in ZBrush to create multiple blendshapes that can then be imported into Maya. He then demonstrates the fundamentals of blendshape rigging and explores a simple approach to linking dynamically driven skin textures to achieve even more realism.
This workshop aims to teach all the necessary skills you need to create FACS-based blendshapes that can be used in any facial rig for either a games or visual effects pipeline.
حجم کل : 1.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋