آموزش ایجاد انیمیشن های آماده بازی برای تولید در Unreal
Creating Game Ready Animations for Production
ایجاد انیمیشن های آماده بازی
در این آموزش جامع از شرکت The Gomon Workshop ، بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک انیماتور موفق در زمینه بازی سازی را خواهید آموخت ، شناخت درستی از نحوه انمیشن سازی جهت ایجاد راه حل های سیستمیک در یک پروژه بازی سوم شخص را کسب خواهید کرد. دانشجویان عزیز در این دوره آموزشی ارائه شده از سافت ساز با ابزار قدرتمند انمیشن و قابلیت های در Unreal Editor آشنا می شوند. مربی دروه Bill Buckley ، درس هایی متعددی برای یادگیری تکنیک هایی که به سرعت تولید می انجام و اطمینان از اینکه تکرار روند ، موثر و کارآمد واقع می شود را تشریح می کند.
ایشان با استفاده از ریگ مایا ART ، ارائه شده توسط Unreal ، زمانی که Unreal Editor را دانلود می کنید، به ایجاد و جایگزین انیمیشن های موجود با یک قالب پروژه آماده ، شروع می کند. همچنین نحوه انمیت کردن Asset ها که در یک پروژه بازی استفاده می شوند را تشریح میکند.با حرکت به تکنیک های پیشرفته تر ، به ایجاد یک ترکیب حمله ایی سه ضربه می پردازد ، استفاده از یک مونتاژ انیمیشن ، او هر ترکیب حمله ایی که شرایط موفق و شکست را داشته باشد بر اساس ورودی های کاربر به نمایش در می آورد. در پایان ، بینندگان عزیز ، شناخت اساسی از نحوه انیمیشن کردن دارایی ها در بهترین شکل ممکن در پروژه های بازی و اینکه چه مهارت هایی نیاز خواهند داشت که قابلیت های خود را برای اینماتور شدن در حوزه بازی سازی به نمایش بگذارند را یاد میگیرند با سافت ساز همراه باشید.
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Game Ready Animations for Production
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 18
سال آموزش : 2016
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Bill Buckley
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Game Ready Animations for Production
This tutorial teaches many of the skills needed to become a successful game animator; one that has an understanding of how their animations are used to create systemic solutions within a third person game project. Students are introduced to the powerful animation tools and capabilities within the Unreal Editor. Veteran game developer and Animation Director, Bill Buckley, guides students through multiple lessons while showcasing techniques developed throughout his career to speed up production, as well as ensure that the iteration process is streamlined and effective. He begins by using the ART Maya rig, provided by Unreal when you download the Unreal Editor, to create and replace existing animations within a provided project template, demonstrating how animation assets are used within a game project. Bill then moves into more advanced techniques by creating a three hit attack combination. Using an Animation Montage, he showcases how each combo of the attack has a successful blend and fail condition based on user input. In the end, viewers will have an understanding of how their animation assets will be best utilized within a game project, and what skills would be needed to showcase their ability to be a game animator.
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید