آموزش ساخت محیط های نسل آینده در UE5
Udemy - Creating Next-Gen Environments in UE5
ساخت محیط های نسل آینده
آموزش ساخت محیط های نسل آینده در UE5 : اگر قصد دارید که جدیدترین ورک فلوی ساخت محیط بازی ریل تایم را بیاموزید،این دوره برای شماست. در این دوره از Nexttut Education Pvt.Ltd، با نحوه ساخت محیط های نسل بعدی در آنریل انجین 5 آشنا خواهید شد.با استفاده از این دوره قادر خواههید بود که محیط های زیبایی برای بازی هایتان بسازید. همچنین در این دوره ساخت مش،تکسچر،متریال برای محیط های بازی ریل تایم، استفاده از فناوری هایی چون LUMEN و NANITE ؛ نوشتن AAA Prop برای بازی؛استفاده از بلندر بعنوان برنامهDCC اصلی را پوشش می دهد.. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت محیط های نسل آینده :
- نحوه برنامه ریزی و اجرای یک محیط کامل
- روش هایی برای تکمیل کردن محیط
- ایجاد شاخ و برگ،پوشش گیاهی و درختان با کیفیت بالا
- آموزش ایجاد متریال ها برای بازی
- حجاری عناصر طبیعی چون سنگ،صخره در زیبراش
- ایجاد تکسچرهای با کیفیت بالا در Substance 3d Painter و Substance 3d Designer
عنوان دوره : Udemy – Creating Next-Gen Environments in UE5
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 38 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 39
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Nexttut Education Pvt.Ltd
نرم افزار : Unreal Engine – Substance Designer – Substance Painter – ZBrush
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Udemy – Creating Next-Gen Environments in UE5
BENEFITS :
By the end of this course,
● You will have an understanding about Complete Level Creation Using UE5 and other softwares as well.
● You will learn a lot of pipelines and workflows when it comes to mesh and texture and material creation for Realtime Game Environments.
WHAT WILL I LEARN:
● Using UE5 new technologies like LUMEN and NANITE and
● How to plan and execute a full environment; methods that will guarantee the chance of finishing an environment
● High Quality AAA Prop authoring for games
● How to Use Blender as the main DCC app
● Using Gaea to generate Terrains
● Creating high quality Foliage, vegetation and tree
● Master Material Creation for games
● How to make proper structure for project that will keep consistency throughout
● Sculpting natural elements like: Rock, stone, in Zbrush
● Creating high quality textures in Substance 3d Painter and Substance 3d Designer
COURSE PROJECTS:
We start by planning the environment; we use references to make informed decisions that will make the environment as realistic as possible, technically and aesthetically. Then We generate a Basic Landscape in Gaea and import in Ue5 and start Blocking out the environments using simples shapes. The Landscape itself is going to be deleted later on and replaced with high quality Nanite meshes to ensure the best quality. Then we will start to iterate, reiterate, and iterate more. We start by simple shapes and gradually make them better, this way we know where to save time and stop adding details and where put the most focus and detail and time. We always start with Big Shapes; and it doesn’t’ matter if it is a mesh, texture or a landscape. We always start from big shapes and then start adding medium and small details in the way we learn how to use Zbrush, Blender and Substance 3d Painter and Substance 3d Designer to produce high quality content. Then use UE5 as the renderer to make a Realtime 3d Environment for Games.
حجم کل : 40 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید