آموزش ساخت Props برای بازی در Maya و ZBrush
The Gnomon Workshop - Creating Props for Games Vol. 1
ساخت Props برای بازی
ایجاد Asset برای پروژه های بازی ریل تایم بسیار بصری تر و ساده تر از همیشه شده است . در این دوره آموزشی از شرکت The Gnomon Workshop ، هنرمند نام آشنا Nick Reynolds ، اصول اساسی را در هر مرحله از فرآیند بررسی نموده و یک مدل لاوپولی نهایی را از یک وسیله sci-fi ایجاد می کند. با استفاده از شکلهای هندسی اولیه ، میتوانید اطلاعات با جزییات و دقیق را از یک مدل های هایپولی بگیرید و بیک آن در یک تکسچر برای استفاده روی یک آبجکت لاوپولی را به شما علاقه مندان و مراجعین سافت ساز می آموزد.
هنگامی که اصول را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم ، تمرینات بروی یک مدل پیچیده در نرم افزار های Maya ، ZBrush ، Substance Painter ، Marmoset Toolbag و xNormal ادامه پیدا می کند. در پایان شناخت کاملی از ایجاد است های بازی را به صورت گام به گام و صفر تا صد را بدست خواهید آورد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مقدمه ایی بر نرمال مپ
- blockout مفهوم
- های پولی
- لاوپولی
- تکسچرینگ
- یو وی مپینگ
- و …
تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Props for Games Vol. 1
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : 7 ساعت و 25 دقیقه
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Nick Reynolds
نرم افزار : Maya , ZBrush , Substance Painter, Marmoset Toolbag , xNormal
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Props for Games Vol. 1
Creating assets for real-time game projects has become more intuitive and streamlined than ever. By breaking down the entire process into easily digestible sections, we can focus on the most important parts in the creative process while staying non-destructive and open to improvements all the way through to our final bakes. In this introduction to creating props for games, senior environment artist Nick Reynolds examines each step of the process starting with the basic fundamentals and building up to a final low poly model of a sci-fi vehicle. Beginning with easy to follow lectures using simple primitives, Nick explains how you can take detailed information from your high poly models and bake it into a texture for use on an optimized low poly object. Once the fundamentals are fully examined, the lessons are then shown in practice on a complex model using Maya, ZBrush, Substance Painter, Marmoset Toolbag and xNormal. In the end, viewers will have a full understanding of how to create their own game assets from start to finish, moving forward with confidence through all of the steps and hurdles involved in getting a great end result for your real-time game project.
01. Project Overview
02. Normal Map Introduction Part 1
03. Normal Map Introduction Part 2 – Shapes
04. Normal Map Introduction Part 3 – Cylinders
05. Normal Map Introduction Part 4 – Extended
06. Blockout Concept
07. HighPoly
08. LowPoly Part 1
09. LowPoly Part 2
10. Lowpoly Sidewall
11. Lowpoly Retopo
12. UVs and Bakes
13. In Game
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید