آموزش ساخت لباس و پارچه واقعی برای بازی ها در Marvelous Designer و ZBrush
The Gnomon Workshop – Creating Realistic Fabric & Clothing for Games
آموزش ساخت لباس و پارچه واقعی برای بازی ها
آموزش ساخت لباس و پارچه واقعی برای بازی ها : در این دوره از هنرمند Erika Lochs ، با نحوه ساخت متریال پارچه و لباس برای کاراکتر های بازی در ورک فلوی زیبراش و مارولوس دیزاینر آشنا خواهید شد. ایشان تجربه دنیای واقعی خود در ساخت لباس و عشق به لباس های تاریخی برای افزایش کیفیت لباس های کاراکتر های بازی را به اشتراک می گذارد.
در این ورک شاپ 3 ساعته ، ایاشن به نحوه ایجاد یک تونیک واقع گرایانه وایکینگی با کلاه ، تئوری پارچه،الیاف،نحوه ساخت،تعامل آنها و نحوه آسیب دیدن آنها می پردازد. این دوره اهمیت داشتن رفرنس خوب ، جزییات دهی و داستان سرایی خوب ، استفاده از تکنیک های حرفه ایی ، افزودن جزییات دقیق چون عدم تقارن،چین خوردگی و آسیب دیدن را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Creating Realistic Fabric & Clothing for Games
سطح : متوسط تا پیشرفته
زمان کل دوره : 2.52 ساعت
تعداد فایل ها : 11
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Erika Lochs
نرم افزار : Marvelous Designer – Marmoset Toolbag – ZBrush – Substance Painter
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – Creating Realistic Fabric & Clothing for Games
Clothing and how cloth materials are made are an unsung part of character art, though they are just as important as studying human anatomy. Erika Lochs is a principal character artist who uses her real-world experience making clothes, and her love of historical clothing, to enhance the quality of her game characters’ attire. In this 3-hour workshop, she shares her complete workflow for creating a realistic Viking tunic with a hood, going in-depth into the theory of cloth, fibers, how they are made and interact, and how they can be damaged.
You’ll learn the importance of having good references and see how good detail and storytelling will help you achieve the best results — without overcrowding your assets with alphas. Using professional techniques, Erika puts the theory into practice in Marvelous Designer, a software that, in her experience, gives the best results that are ready to take into ZBrush. From there, Erika demonstrates her ZBrush workflow for making adjustments to the assets and adding fine details, such as asymmetry, folds, and damage.
As a bonus, Erika shows her texturing and rendering workflow using Substance Painter and Marmoset 4 to complete this comprehensive workshop.
Project files provided with this workshop include Erika’s fabric samples, Marvelous Designer presets, gathered references, her Marvelous Designer file, and her ZBrush file and render setup details.
00. Preview
01. Introduction
02. Fabric & Pattern
03. Fibers
04. Fabric Samples & Marvelous Designer Presets
05. Reference Gathering
06. Blockout in Marvelous Designer
07. Refining Tunics in Marvelous Designer
08. Refining the Hood & Extras in Marvelous Designer
09. Final Prep in Marvelous Designer & Export
10. ZBrush Refinements
11. Texturing & Rendering
حجم کل : 18.3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋