آموزش طراحی دستیاران هوش مصنوعی
Udemy - Designing AI Assistants
پیکسل
آموزش طراحی دستیاران هوش مصنوعی : در این دوره از هنرمند Hans van Dam، با ورک فلوی طراحی مکالمه و گفتگو برنده آشنا خواهید شد تا بتوانید مکالمات جذاب و انسان محور بین هوش مصنوعی و افراد را ایجاد کنید. طراحان مکالمه در شرکت ها،شرکت های فناوری تقاضای بالایی دارد.
این دوره اصول اساسی برای طراحی مکالمه و دیالوگ را یاد می دهد. بهترین روش ها برای طراحی مکالمات انسان محور برای دستیاران هوش مصنوعی ،خواه ربات های چت یا دستیار صوتی را نشان می دهد. . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش حامد :
- ترکیب عناصر تکنولوژی،روانشناسی و زبان برای ایجاد مکالمات انسان محور بین افراد و هوش مصنوعی
- اهمیت طراحی مکالمه بین تیم توسعه
- پیاده سازی ورک فلوی طراحی برای بهترین طراحی مکالمه
- ساخت یک کاراکتر دقیق برای دستیار هوش مصنوعی
- اجرا دیالوگ های نمونه برای ایجاد یک پیش نویس از جریان مکالمه
- دیالوگ های دقیق با استفاده از تکنیک های کپی رایت
عنوان دوره : Udemy – Designing AI Assistants
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.13 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Hans van Dam
نرم افزار : –
زیرنویس انگلیسی : دارد
Udemy – Designing AI Assistants
Conversation designers are in high demand at enterprises and tech companies. By taking this course, you’ll discover if this is the career for you. You’ll also learn the fundamental principles that will guide you throughout your career in conversation design.
This course presents a comprehensive introduction to the field of conversation design. It shares best practices for designing human-centric conversations for AI assistants, whether they be chatbots or voice assistants.
You will also learn the fundamentals of Conversation Design Institute’s workflow, which is used by thousands of conversation designers around the world. Together, these designers create assistants that are interacting with millions of people every day.
The CDI workflow is voice first and technology agnostic. But what do we mean by that?
It means that the principles in this course can be used to create both chatbots and voice assistants. That you can apply these techniques to every type of conversational technology. You can use these principles to create a fun voice experience for a smart speaker, as well as creating a complex customer service case for an enterprise.
حجم کل : 1.2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید